Mijn Petunia

• paula

Eind vorige maand werd mijn Petunia getroffen door een fikse hagelbui. Weggooien dacht ik. Maar na advies door verschillende van jullie hier heb ik hem toch maar laten hangen. Er werd gevraagd om over een maand weer een foto te plaatsen. Bij deze.

Even ter herinnering Zo was ie

Na de “zondvloed”

De meeste beschadigingen zijn verwijderd

En zo ziet ie er nu uit. Op de goede weg vind ik. Ben tenminste blij dat ik jullie advies heb opgevolgd

• mw.lutetia

dag paula,

is dit geen surfinia?luut

• Hinke

Paula, hij is weer prachtig geworden, soms moet je wel eens wat geduld hebben, maar dat wordt dan meestal ook beloond;-)

Hinke.

• aatje

volgens mij is t ook een surfinia…………..ben blij dat je hem nog een 2e kans hebt gegeven

en met t weer van de komende week gaat hij t zeker nog beter doen.

gr

• paula

Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat de bloemen van de Surfinia kleiner waren. Deze zijn 7- 8 cm in doorsnee. Ik heb hem van mijn buurvrouw gekregen voor het verzorgen van hun huisdier tijdens de vakantie.

Paula

• anja

hallo paula.

hij is weer mooi geworden. leuk voor je.

de bloemen van de surfinia's zijn inderdaad kleiner dan die van de petunia's.

groetjes anja

• kitty

Leuk dat je hem weer even toont Paula - mooi is'ie weer. Zou toch zonde zijn geweest als je hem weggegooid had.

Kitty

• Katinka

Goed om te zien dat hij het weer zó mooi is gaan doen. Prachtig!

• kuuk

Nou hij is alweer prachtig hoor. Wat kunnen planten toch dankbaar zijn. Het is een beetje een late reactie maar wie weet lees je hem nog.