hoe vonden jullie fleurig?

• anja

hallo allemaal.

ik ben naar fleurig geweest, wel weer leuk zo'n uitje en prachtig weer gehad.

maar geen tuin meer gezien. altans weinig. en hoe vonden jullie het die er zijn geweest? ik heb er wel leuke dingetjes gekocht een heel mooi tafellaken met servetten een ring van allemaal kleine glazenflesjes waar je bloemen in kan zetten

en ik heb alleen 1 plant gekocht een flox die ruikt zo lekker.

wel jammer dat ze te laat met de tuinen van het kasteel waren begonnen.

was wel mooi geweest als die klaar was toen fleurig begon.

groetjes anja

• greetje

Ik vond de toegangsprijs erg hoog voor wat je ervoor kreeg: klein deel dure planten, koop ik thuis goedkoper en een groot deel verkopers van ook weer dure baden, meubels etc

• fred

Ha, zo'n ring heeft m'nm meisje ook meegenomen. Staat nu vol bloemetjes op de kast. Ook planten, fudge, en gerookte knoflook meegenomen. En wat van die wilgentakken die inelkaar zitten en die je dan als standaard kunt gebruiken. We gaan er een lamp van fabriceren. Het was regenachtig, af en toe zelfs een echte plensbui maar de sfeer was goed en we hebben met een aantal mensen die we daar tegenkwamen best gelachen. Als je voor de goedkoopte gaat kun je dergelijke beurzen beter overslaan. Soms een haaltje maar over het algemeen zijn de verschillende zaken best aan de prijs.

We waren er 2 jaar geleden. De volgende keer zal wel over een jaar of 3 zijn. De grote lijn is wel dat het steeds zo'n beetje hetzelfde is. Sommige standhouders zie je elk jaar, anderen komen ook onregelmatig.

fred