zonnebloemen

• cowi

Na regen komt…… zon(nebloem)

Genomen in oostduitsland tijdens de fietsvakantie.

• kitty

Mooi Cowi en dan te bedenken dat ik er zelfs niet één in de tuin heb!

Doet me erg aan de velden in Frankrijk denken.

Gr. Kitty

• Hinke

Ooohh, krijg zo nog meer heimwee naar Frankrijk!!!!:-) Volgend jaar toch echt weer een keer naar toe, te lang niet geweest. Wel allerlei andere leuke vakantie gedaan hoor, maar Frankrijk vind ik toch altijd nog wel één van mijn favoriete bestemmingen.

Hinke.

• cowi

Hinke misschien een kleine schrale troost.Deze zonnebloemen stonden niet in frankrijk maar in Oost-Duitsland.Het lijkt inderdaad op een schilderij van van Gogh

Eind augustus ga ik (samen met mijn man) wel naar Frankrijk,ook om te fietsen

Normandie en omgeving. ook naar de tuinen van Monet.

Hinke als ik daar zonnebloemen zie staan neem ik weer een foto.

• Hinke

Had het gelezen Cowi dat het in Oost-Duitsland was, daar zijn we 2 jaar geleden geweest, kan mij zo geen zonnebloemen meer herinneren maar van Frankrijk nog wel:-)

Ja en maak me dan ook nog even lekker met je vakantie naar Normandië!!;-) En alleen tijdens de vakanties vind ik het wel eens jammer dat mijn man niet van tuinieren houdt want ik kom dan zelden of nooit in een andere tuin. Maar de rest van het jaar vind ik het wel heerlijk, zo kan ik doen en laten in de tuin wat ik wil:-):-):-)

Hinke.

• paula

Precies mij idee Cowi !!!:):) Die van mij zegt nooit iets over de tuin, hoe het moet of waar wat moet staan. Heerlijk.

Paula

• cowi

Nou mijn man heeft helemaal geen verstand van planten,heeft er ook geen interesse in.Vindt dat het veel te vol staat met planten.(Ik laat alles door elkaar groeien).

Alleen als ik weer plannen hebt ontwikkeld om iets te veranderen waar gemetseld en getimmerd moet worden,dan is hij van de partij.Eerst wel met tegenzin,moet dat nu,en het is toch mooi,jij altijd met je verandering,maar als het klaar is dan ben ik echt tevereden want hij maakt er wel wat moois van.

Zo maar wat ….. nou eens niet over planten ;);)

cowi