Ik ben vanochtend al vrij vroeg op de fiets gestapt met de gedachte even bij Hornbach binnen te springen. Ik bleef echter hangen onderweg hangen bij Intratuin, bij de koopjestafel. Alles 50% ! Ik op een holletje naar de ingang en winkelwagen halen !
Uiteindelijk ben ik thuisgekomen (gelukkig temperden mijn vervoersmiddel en mijn man die toevallig belde mijn uitgaves !) met de volgende plantjes voor slechts 18 euro totaal…..
2 Akelei - Aquilegia Vulgaris “Ruby Port” (Kleine plantjes maar veel plezier voor volgend jaar ! Ik heb Akelei in allemaal roze-blauw-paarse tinten dus deze rode is welkom.)
1 Pepermunt - Mentha piperita ‘Senior’. Heeeerlijke geur !!!!
2 Astilbe - Astilbe Japonica “Ellie” (Ook 2 jonge plantjes maar ook volgend jaar veel plezier van !)
2 Kokardebloem - Gaillardia “Oranges and Lemons” (Zooooo vrolijk om te zien. Ik heb de “Kobold” maar dit zijn beauties ! En die naam verdienen ze echt.)
1 Ridderspoor - Delphinuim Grandiflorum (Meestal doen die het niet goed hier maar ik probeer het nog een keer. Deze zou wel eens eerder paars dan blauw kunnen worden van kleur. Even afwachten.)
1 Schildpadbloem - Penstemon “Picotee Red” (Zou een lastige tante zijn. Maar ik heb klei, ik heb zon en ik heb goede afwatering op 1 plekje in de tuin dus ik probeer het gewoon.)