sterkte voor het noorden

• Hibiscus

Na de droge periode van enkele weken geleden krijgen jullie nu weer de volle laag. En wij in het zuiden zitten weer te verzuipen ! :D

Dus vanuit het natte zuiden, sterkte daarboven !

Hibi.

• ann

Zelf vind ik het hier(Zuid-limburg Sittard) wel meevallen wat de regen betreft.Overdag zon en s'avonds zachte regenbuien net genoeg. Alleen vandaag is het een bewolkte dag met af en toe een regenspat.Potten moeten ik toch iedere dag water geven.

Ann

• Margriet

Hier in het noordwesten heeft het wel geregend maar op een fijne manier.

Lekker zo'n lange druilbui 's avonds. Wat klappen in de verte en dat was het.

Vanmorgen ook wat regen maar nu alweer warm met een aarzelend zonnetje.

Prima groeizaam weer!

Gr. Margriet.

• maria

http://www6.buienradar.nl/h.aspx?

Voorzover ik kan zien,niets aan de hand.

tot nu toe valt het hier wel mee.Zaterdagavond even een flinke onweersbui, waardoor ik helaas niet naar Tatort kon kijken omdat bij onweer de schotelontvangst het niet doet….En ja, één ongeluk, een jonge mus verdronken in een bak met water.Zijn motoriek was nog niet voldoende ontwikkeld om op de rand te blijven zitten denk ik.

En ik hoef niet met waterslangen te lopen, wel fijn.Alles ziet er zo lekker fris uit.

Maria

• harro

nou hier in de omgeving nijmegen heeft het echt niet geregend hoor, is hier erg warm en benauwd.

en moet echt de planten water geven ,anders weet je het wel.

en van zoonlief die in het noorden woont, hoor ik dat er s,nachts een flinke bui is gevallen,maar gisteren ook erg warm was, denk dat het wel meevalt

• Hinke

Wij zijn net weer thuis uit Almere, daar was het zaterdag aan het eind van de middag noodweer. Prachtige luchten, dat wel!! Maar ook veel hagel waar een aantal kampeerders weer schade van ondervonden aan hun caravan.

Thuis (Friesland) heeft het zo te zien ook behoorlijk geregend, de regenmeter zat bijna vol. Gras kan al weer gemaaid worden, vrijdag nog gedaan, maar dat ga ik nu maar weer even doen:-)

Hinke.

• Teuni

Afgelopen nacht is er 40 mm regen gevallen hier in Roosendaal.

Wel weer even genoeg voor de tuin. Heeft helaas geen verkoeling gegeven. Het is erg benauwd.

gr. Teuni

• Hibiscus

Tja, ik zag vanmorgen het weerbericht en dacht…… :?

Volgende keer : niet meer denken ! Oprechte excuses. :(:)

• Tim Rolfes

Tja, helaas kan gebeuren.

Hier in het oosten van Drenthe alleen Zaterdag avond een behoorlijke bui. Had er alleen niet zoveel aan. Hopelijk rest van de week een paar buitjes. Groetjes

Tim

• theo

AUB, graag weer een beste bui hier!

Vannacht minimumtemperatuur hier 21,4°c….

M.a.w ideaal pompoenenweer.:)