Na de droge periode van enkele weken geleden krijgen jullie nu weer de volle laag. En wij in het zuiden zitten weer te verzuipen !
Dus vanuit het natte zuiden, sterkte daarboven !
Hibi.
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
Voorzover ik kan zien,niets aan de hand.
tot nu toe valt het hier wel mee.Zaterdagavond even een flinke onweersbui, waardoor ik helaas niet naar Tatort kon kijken omdat bij onweer de schotelontvangst het niet doet….En ja, één ongeluk, een jonge mus verdronken in een bak met water.Zijn motoriek was nog niet voldoende ontwikkeld om op de rand te blijven zitten denk ik.
En ik hoef niet met waterslangen te lopen, wel fijn.Alles ziet er zo lekker fris uit.
Maria
nou hier in de omgeving nijmegen heeft het echt niet geregend hoor, is hier erg warm en benauwd.
en moet echt de planten water geven ,anders weet je het wel.
en van zoonlief die in het noorden woont, hoor ik dat er s,nachts een flinke bui is gevallen,maar gisteren ook erg warm was, denk dat het wel meevalt
Wij zijn net weer thuis uit Almere, daar was het zaterdag aan het eind van de middag noodweer. Prachtige luchten, dat wel!! Maar ook veel hagel waar een aantal kampeerders weer schade van ondervonden aan hun caravan.
Thuis (Friesland) heeft het zo te zien ook behoorlijk geregend, de regenmeter zat bijna vol. Gras kan al weer gemaaid worden, vrijdag nog gedaan, maar dat ga ik nu maar weer even doen:-)
Hinke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?