Oeps!!!

• paula

Een maand of zo terug had het hier behoorlijk gehageld. Dat heeft meerdere planten geen goed gedaan. O.a. een Clematis. Zo één die je in maart moet terugsnoeien tot op 30 cm. (weet helaas geen naam meer) Hij had dit jaar twee nieuwe scheuten gevormd en één daarvan was door die hagelbui zodanig beschadigd dat hij volledig is afgestorven. Gister wilde ik die dode scheut afknippen maar ik heb de ANDERE afgeknipt. Stom, stom, stom. Nu heb ik dus niks meer staan op twee stompjes na. Wordt dit nog wat of kan ik beter op zoek gaan naar een mooie nieuwe?

Paula

• mw.lutetia

dat komt wel weer goed,paula!een beetje geduld doet wonderen.luut

• Hinke

Nou ik ben benieuwd:? Vorig voorjaar had ik een nieuwe clematis geplant, Alpine Willy, na een harde storm vorig jaar zomer was hij bijna bij de grond af gebroken. Maar gelukkig liep hij weer uit, maar dit voorjaar heb ik hem niet weer gezien, volledig verdwenen. Ik heb er nu net een afgedankte klimroos van zoonlief neergezet. Die kan misschien tegen een stootje:-)

Maar Paula, ik zou zeker even geduld hebben, ik heb ook een Hagley Hybrid en die is na een verhuizing en daarna nog 2 x verplanten niet kapot te krijgen… gelukkig:D:D

Hinke.

• paula

Het stompje staat niet in de weg :D Ik wacht geduldig af!! Dank, Luut en Hinke.

Paula