vanochtend was ik al voor zessen op:was aan,nest jonge katten-8 weken-naar buiten;honden uitgelaten met een prachtige zonsopkomst;kuipplanten gefotografeerd met de opkomende zon er op.het zal me het dagje wel worden!!luut
De ochtend is ook een van mijn favoriete momenten. De dauw op de planten, de frisse lucht, de vogels die fluiten, het ruisen van het bos achter onze tuin en de stilte.Nog geen mens te bekennen. Heerlijk. Ik loop eerst een rondje door de tuin om 7.00uur en maak de balans op en bekijk wat er vandaag eventueel nog moet gebeuren.
Ann
En nu wachten we natuurlijk op die foto van die kuipplant en die ondergaande zon…..
Lijkt me zo mooi.
De ochtend vind ik ook heel mooi- met een ontbijtje buiten genieten van hoe alles eruit ziet.
Eigenlijk geniet ik altijd buiten…….. behalve als ik apparaten hoor in de omgeving….
(grasmaaiers/ hogedrukreingers/ schuurmachines en noem maar op..)
groetjes Margreet
De opgaande zon denk ik Margreet?:-)
En ik was tegen 8 uur al op weg voor een eindje wandelen. Had eerder deze week in de planning om de hele dag te gaan lopen, maar gezien de weersvoorspelling (heet) toch maar even gelaten bij een rond je van 7-8km. En ik kon daarna tenminste nog iets aan de tuin doen.:-)
Hinke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?