oleander

• marian k

Mijn oleander die prachtig in bloei staat ,krijgt allemaal gele bladeren die afvallen.Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen.

• mw.lutetia

de oleander wil met dit warme weer heel veel water;ik geef per dag-in een oude wasteil-wel 3 tot 5 liter water;zolang het niet uitgebreid regent en het vrij warm blijft,mag er best wat water onder de pot of bak blijven staan.luut

• marian k

Ik geef al heel veel water ,soms 2 keer per dag.Ze zijn wel erg groot geworden in de loop der jaren , en staan in grote potten.Zou het kunnen dat die potten toch nog te klein zijn.

• mw.lutetia

is het niet zo dat ze gewoon wat oud blad verliezen?

• paula

Of dat ze mest nodig hebben? Grote drinkers hebben ook veel mest nodig!!

Paula

• marian k

Mest heb ik ook al in het begin van het seizoen gegeven .Dat waren osmacotte korrels die een heel seizoen zouden werken .Mischien dan inderdaad oud blad

• Mike

Af en toe wat geel blad in de zomer is heel normaal, net als bij de laurier. Veel water met dit warme weer moeten ze wel hebben, maar ook weer niet verzuipen hoor. Dus niet meteen ongerust maken bij een paar gele bladeren.

Mike

• marian k

Oke Mike bedankt.Ik ben gerustgesteld. Ik was al bang dat ze kaal werden

• ann

Hier had de Oleander ook veel bladverlies. Iedere morgen lager er wel weer een aantal gele bladeren op de grond. Maar dit is nu gestopt en hij bloeit als nooit tevoren. Krijgt iedere dag veel water en eenmaal in de week mest.