mijn stadstuintje

• judith

Dit zijn wat foto's van mijn trots. Ik lees en zie veel op dit forum dus hier mijn bijdrage. Zeker de hibiscussen vind in zelf geweldig…

• paula

Zo!!!! Dat ziet er goed uit! Mooi hoor. Dank je wel voor het mee genieten. :):):):)

Vooral die eerste van de vlinderstruik (want dat is het toch hé?). Tijdens het laden van de pagina dacht ik eerst nog dat het een speciale hortensia werd maar het werd dus een vlinderstruik.:D. Die laatste foto, welke plant is dat? Ik weet dat het een vetplant is maar heb je ook een naam ervoor? Die vind ik n.l. errug mooi.

Paula

• kitty

Is dat de Portulac? Heeft volgens mij heel veel zon nodig.

Hij is prachtig Judith.

Trouwens alle foto's zijn mooi.

Kitty

• judith

Ja volgens mij was dat hem. Heb hem voor mijn verjaardag gehad van de buurvrouw en het schijnt dat hij tot oktober/november kan bloeien. Heeft zon nodig want de bloemen gaan dan open en s'avonds weer dicht. Bij bewolking heb je er weinig aan maar op een mooie dag is hij je dankbaar voor het plekje.

• ann

Prachtige foto's Judith van een mooi stadstuintje.Dit lijkt me echt genieten van al deze pracht.

Ann

• rien

Ziet er prachtig uit.!!

Alleen de derde laatste foto is dat een Otto Luiken met hagelschot?

Zo ja snel behandelen anders gaat de hele plant eraan.

Vriendelijke groet,

rien

• judith

Nee ,een pachysandra met slakken en daar ben ik elk jaar flink mee bezig…rapen +bier+korrels en dan nog..