reuzenhooiwagen gespot

• Hibiscus

Dit bericht heb ik ook al op mijn blog gegooid. Niet gillend weg klikken want dit is een onschuldige hooiwagen, zij het een tikkie groter dan wij gewend zijn !

Hier staat het nieuwsberichtje dat uit De Pers komt :

http://www.depers.nl/opmerkelijk/229682/Reuzenhooiwagen-rukt-op.html

En hier het oorspronkelijke bericht op waarneming.nl :

http://forum.waarneming.nl/forum/index.php?showtopic=52443

En als laatste het plaatje !

• paula

Ach gut, is dat alles!!! Ik dacht dat het lijfje dan ook vele malen groter zou zijn. Ik ben gelukkig niet bang voor spinnen, mijn man wel. hihi. Heb de die foto van jezelf? Waar zat de lieverd?

Paula

• Hibiscus

Neeeee, foto is van waarneming.nl Maar als ik 'm persoonlijk zie dan horen én zien jullie het ook !

Ik dacht ook meteen aan een reuzenlijf omdat op TV sprake was van 18 cm maar het zijn de pootjes die zo laaaaaaaaaang zijn. Let op de witte vlekjes halverwege. Ik vind het zo'n leuk diertje !

Hibi.

• viool

Hè bah! alle insecten worden alsmaar groter.

Ik heb het er niet zo op.

Viool

• Annemarie

Ik vind het knap dat jullie allemaal bij het woord hooiwagen, meteen aan een spin denken. Toen ik het bericht gisteren las “reuzenhooiwagen verovert NL” dacht ik aan alle opstoppingen die hiervan zouden komen, ik dacht aan die grote Amerikaanse agrarische hooiwagens!

Ach ja, dat heb je als je een beetje allochtoon bent, dan mis je wel eens wat!

Maar inmiddels weet ik beter, en jullie kunnen je voorstellen dat dit enige hilariteit veroorzaakte.

gr. Annemarie.

• mtb

Zo vind ik hem gelukkig ook wel meevallen….

• Jalos

Zolang het bij de Hooiwagens blijft vind ik het prima. ;-)

Liever niet nog grotere huisspinnen want die vind ik zo echt al groot genoeg. :-(

• Olga

Wat zal die kriebelen als ie op een warme nacht over je blote velletje holt!

:D

• paula

Hahaha :):):) Die Olga. ;)

Paula

• Hibiscus

He, dat herken ik ! Ik hoorde het bericht met een half oor smorgens op TV en dacht ook meteen aan een van die Amerikaanse monster landbouwmachines !! Ik moest lachen om mezelf toen het om zo'n klein beessie ging !

He, Annemarie, dat ligt gewoon aan onze brede kennis van de wereld ! :-)