een nieuw bureaublad lol.
groet Peter…..
prachtige foto, wat zijn ze toch mooi he, ik heb ze jaren vermeden uit angst voor oorkruipers maar nu ga ik me helemaal te buiten aan deze jongens, graaf jij ze in t najaar nu ook uit of laat je ze zitten. Ik zit met t bewaren van die dingen want dan moet ik ze ook gaan labelen anders weet ik nooit meer welke nu rood/geel/ etc. is, graag je advies groet janet
hoi Janet.
officieel moet je ze voor het gaat vriezen uit de grond halen maar ik heb 1 Dalia nu al 3 jaar in de grond laten zitten en hij komt ieder jaar weer terug, gelukkig hebben we niet meer van die echt strenge winters, ik heb dit jaar wat duurdere Dalia`s gepoot en als ik niet zou moeten verhuizen door sloop had ik ze voor de zekerheid uit de grond gehaald, aangezien ik niet weet of ik volgend jaar nog een tuin heb laat ik ze staan, mochten ze volgend jaar een klein stuk uit de grond komen en je krijgt nog een flinke nachtvorst zet ik er een pot overheen, mocht je ze er uit halen en niet meer weten welke knol welke kleur heeft blijft het een verassing wat er uit komt, heeft wel wat ha ha.
succes en groetjes Peter……..
nou ik had dahlia's gekocht bij de praxis, a 1 euro per 9 stuks, en als ik ze moet gaan labelen en drogen heb ik daar meer last van, ik tuinier nl op kleur en wil geen gele bloemen in mijn roos/paarse vak. trouwens geweldige dahlia's voor weinig en die vorst haal ik mn neus voor op, in mijn voortuin staan rozen die niet eens blad verloren afgelopen winter en ze bloeiden tot aan december en ik heb wel meer niet winterharde planten over kunnen houden. ik gok t erop en zo niet dan hop naar de praxis. bedankt voor je tips,
groet janet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?