kantopsluitingen/randafwerking

• Hinke

Ook een leuk idee Fred, maar aan stammetjes komen lijkt me nog niet zo handig. Bij mijn gemeente hoef ik niet aan te kloppen, die heb ik al eens gebeld over snippers maar hebben niets op dat gebied, wat ze al hebben gebruiken ze zelf.

Maar daarbij, ik heb zo'n 70 meter paadjes, dus dat is 140m kanten:-):-)

groet, Hinke.

• Hinke

Ja, ik heb iets gevonden….

http://www.haaglanden-rubber.nl/assortiment/afboording/

groet, Hinke.

• karin

Ik heb naar volle tevredenheid everedge kantopsluiting van everdege gebruikt. dit zijn stalen strips die je heel makkelijk kunt koppelen en in alle vormen kunt buigen. het staal is bruin en niet heel goedkoop maar wel heel praktisch en gaat als het goed is heel lang mee. het werk om het te plaatsen vond ik ook wel mee vallen. Ik heb het bij de wiltfang gekocht.

• Hinke

Bedankt Karin!!

Ik had de everedge gezien op een andere site maar zonder prijs. Nu even bij de Wiltfang gezien want daar had ik nog niet gekeken. Vergeet die site altijd, heb hem nu bij de favorieten gezet:-):-)

Maar…… everedge, heel mooi en als het voor een klein stukje was zou ik het zeker overwegen maar als ik echt al mijn paadjes wil doen ben ik meer dan €2000,- kwijt en dat wordt me toch wat al te gek.

groet, Hinke.

• Hinke

Nog even:-):-) heerlijk toch dit prikbord, want dankzij jullie ben ik weer heel wat meer over kant opsluitingen te weten gekomen. Soms kom je er alleen met google toch niet helemaal uit:-):-)

Dus dank jullie wel allemaal!!!!

groet, Hinke (die even verder gaat genieten van haar vakantie)

• paula

Dat is precies wat ik bedoel Hinke. (Sorry overigens voor de late reactie)

Paula

• Hinke

Fijn Paula!! En dat ‘late’ maakt niet uit:-)

Hinke.