forumtreffen op 7 september

• Mike

Hoi,

Zoals reeds eerder aangekondigd, vind het forumtreffen op veler verzoek en na het succes van vorig jaar ook dit jaar weer plaats in de tuinen van de Engelhoeve in het Noordhollandse Warmenhuizen. Het adres luidt: De Fuik 17, Warmenhuizen.

Als datum is 7 september gekozen. Vanaf nu kan iedereen die belangstelling heeft en de andere forumleden eens op een informele manier wil leren kennen of oude bekenden wil weerzien, zich per email aanmelden voor deze gezellige happening.

Aan de webmaster heb ik inmiddels gevraagd, om deze topic tot 7 september ‘sticky’ te maken, dwz dat deze altijd bovenaan staat. Vorige keer werkte dit perfect.

Het is de bedoeling dat men vanaf 11 uur arriveert en onder het genot van koffie en taart van gedachten wisselt, elkaar leert kennen en de tuin bekijkt. Vanaf ca. 13 uur wordt er een buffet klaargezet van de meegebrachte baksels en salades, zodat iedereen naar hartelust kan smullen van allerlei gevarieerde heerlijkheden.

Vorig jaar heeft iedereen wel een of meerdere hartige taarten, salades, gehaktballetjes met pindasaus, soep e.d. meegenomen en dit was een culinair festijn. Graag ook deze keer weer iets meenemen, waar je echt goed in bent. Ik hoop dat Felice ook weer komt, want haar hartige (vegetarische) taarten waren geweldig. Maar het hoeft niet perse vegetarisch hoor. Ook de vleeseter moet/mag aan z'n trekken komen.

Graag even naar me mailen, wat je zou willen bakken/klaarmaken, - dan kan ik een beetje overzien, waar nog behoefte aan zou zijn en of we met z'n allen een gevarieerd menu neerzetten. Vorig jaar liep dit allemaal op rolletjes en ieder maakte iets anders, wat erg lekker was. Óok als je geen keukenprins of -prinsess bent, kun je iets bijdragen door zoutjes, nootjes, fruit of een of ander lekker toetje.

Voor de drankjes zorgen wij. Koffie, thee, melk, karnemelk, sap, fris, wijn, bier, al naar het tijdsstip van de dag.

Ik hoop op een hoge opkomst en dat het een gezellige dag mag worden. Margriet staat me bij tijdens de voorbereidingen en ze zal ongetwijfeld weer een selectie van haar mooiste plantjes meenemen. Zelf heb ik ook een en ander aan bijzonderheden in de aanbieding, maar dit terzijde.

Meld je svp aan via de mail en vermeld ook even wat je zou willen/kunnen bakken, koken of meenemen. Het wordt vastwel weer een hele gezellige boel, - ik heb er zin in!

Mike

• anneke Im

Mike leuk ik verheug mij er op .ik duim voor beter weer met zonneschijn .

tot 7 september

• carla

Hoi Mike,

alleen van het lezen wordt je al vrolijk.

Mij mag je ook noteren hoor! En het wordt vast net zo gezellig als vorig jaar.

Ik geef later nog door wat ik meeneem.

Groetjes,

Carla

• Hinke

Vorig jaar was het heel gezellig en heb ook genoten van de prachtige tuin van Mike. Maar dit jaar ben ik er niet. Dat weekend gaan we jongste zoon en zijn vriendin helpen verhuizen van twee locaties naar één, dus we hebben wel wat te doen:-):-)

Hinke.

• mw.lutetia

dag mike,

zoals je je misschien herinnert van eerdere berichten,heb ik in het voorjaar een heupoperatie ondergaan;ik kamp nog steeds met af en toe een complicatie;80 km rijden is het maximum wat ik tot nu roe haal; het zit er dus voor mij niet in;bij mij was de gebeurtenis voor de tweede keer;heel wat deelnemers van toen zullen dat nog wel weten!heb het goed met elkaar.hartelijke groeten,luut van wijk

• Miepje

Aaaaaaaaaaaaaaaaah da's nou jammer! Wij hebben familieBBQ dus helaas kan ik er niet bij zijn :(

*D Miepje

• paula

Ach, ik had zo graag gekomen maar de dag erna is mijn man jarig en omdat dat dus een maandag is wordt het feestje één dag vervroegd. Want de week erná zijn we 35 jaar getrouwd én hebben we een familiereünie en dus kan zijn verjaardag ook niet naar voor geschoven worden.

Ik wens jullie héél veel plezier en in gedachten ben ik er ook.

Paula

• Teuni

Hij lijkt me erg leuk ook te komen op 7 sept., maar ik ben 2x 3 uur onderweg met openbaar vervoer en vind dat toch wel erg lang. Als ik met iemand, die met de auto gaat, mee zou kunnen vanuit west-brabant hou ik me aanbevolen.

gr. Teuni

• martine

Helaas, dat gaat niet lukken ivm andere verplichtingen…..

Ik wens alle prikkers die wel gaan een hele fijne dag en ik zal me troosten met de foto´s van de prachtige tuin van Mike,

Martine

• cowi de boer

Hallo Mike,

Nu de datum is vastgesteld op 7 september moet ik helaas afbericht geven.Voor deze datum had ik al een afspraak.

Wat jammer nou dat ik er niet bij kan zijn . Het was verleden jaar bar gezellig bij je, en ook leuk en verrassend om andere tuinliefhebbers(sters) te ontmoeten.

Mike ik wens je veel plezier met de voorbereidingen en het wordt vast weer een succes!!!

h.g. cowi