Hoi,
Zoals reeds eerder aangekondigd, vind het forumtreffen op veler verzoek en na het succes van vorig jaar ook dit jaar weer plaats in de tuinen van de Engelhoeve in het Noordhollandse Warmenhuizen. Het adres luidt: De Fuik 17, Warmenhuizen.
Als datum is 7 september gekozen. Vanaf nu kan iedereen die belangstelling heeft en de andere forumleden eens op een informele manier wil leren kennen of oude bekenden wil weerzien, zich per email aanmelden voor deze gezellige happening.
Aan de webmaster heb ik inmiddels gevraagd, om deze topic tot 7 september ‘sticky’ te maken, dwz dat deze altijd bovenaan staat. Vorige keer werkte dit perfect.
Het is de bedoeling dat men vanaf 11 uur arriveert en onder het genot van koffie en taart van gedachten wisselt, elkaar leert kennen en de tuin bekijkt. Vanaf ca. 13 uur wordt er een buffet klaargezet van de meegebrachte baksels en salades, zodat iedereen naar hartelust kan smullen van allerlei gevarieerde heerlijkheden.
Vorig jaar heeft iedereen wel een of meerdere hartige taarten, salades, gehaktballetjes met pindasaus, soep e.d. meegenomen en dit was een culinair festijn. Graag ook deze keer weer iets meenemen, waar je echt goed in bent. Ik hoop dat Felice ook weer komt, want haar hartige (vegetarische) taarten waren geweldig. Maar het hoeft niet perse vegetarisch hoor. Ook de vleeseter moet/mag aan z'n trekken komen.
Graag even naar me mailen, wat je zou willen bakken/klaarmaken, - dan kan ik een beetje overzien, waar nog behoefte aan zou zijn en of we met z'n allen een gevarieerd menu neerzetten. Vorig jaar liep dit allemaal op rolletjes en ieder maakte iets anders, wat erg lekker was. Óok als je geen keukenprins of -prinsess bent, kun je iets bijdragen door zoutjes, nootjes, fruit of een of ander lekker toetje.
Voor de drankjes zorgen wij. Koffie, thee, melk, karnemelk, sap, fris, wijn, bier, al naar het tijdsstip van de dag.
Ik hoop op een hoge opkomst en dat het een gezellige dag mag worden. Margriet staat me bij tijdens de voorbereidingen en ze zal ongetwijfeld weer een selectie van haar mooiste plantjes meenemen. Zelf heb ik ook een en ander aan bijzonderheden in de aanbieding, maar dit terzijde.
Meld je svp aan via de mail en vermeld ook even wat je zou willen/kunnen bakken, koken of meenemen. Het wordt vastwel weer een hele gezellige boel, - ik heb er zin in!
Mike