maansverduistering

• mw.lutetia

vanavond om iets over half tien is een maansverduistering begonnen;deze duurt tot ongeveer 00.30 uur.luut

• paula

Jammer, te laat!!!

Paula

• christine

ik zie een heel klein stukje maan nog (22.15) met aardig wat licht erboven. wel af een toe een wolkje erlangs schuivend. is het een totale verduistering??? heb het niet gevolgd door trouwdag zoon. gr. christine.

• mw.lutetia

de verduistering is voor driekwart en duurt tot ongeveer 00.30 uur;luut

• mw.lutetia

ondanks de sluierbewolking zag ik de tot nu toe bijna halfverduisterde maan in het zuid-zuid-oosten staan;ze schijnt bijna rood te worden het komende anderhalf uur;luut

• Margriet

Ja, ik zag het hier. Half verduisterd was hij, best apart om te zien.

Gr. Margriet.

• Brigitte Verkuijl

leek hier toch echt bijna otaal verduisterd, en idd rood ivm de vulkaanuitbarsting in Alaska. Hier had de maan alleen nog een baretje op zeg maar. En hier is in Hengelo ov.

• m.kaus

Hartelijk Gefeliciteerd met het Huwelijk van je zoon.Maansverduisterring heb ik jammer genoeg niet gezien .Te laat aan gedacht . Marian.

• Miep

ja prachtig. We hadden een suffe verjaarsvisite die niet van tuinieren houdt. Ze hebben zelf hun tuin volgezaaid met plavuizen. De maansverduistering maakte er nog een mooie avond van.