Hallo
Wij hebben een Leylandia haag staan van bijna 30 meter lang, erg leuk en mooi maar dit spul groeit als een tierelier…nu hebben wij :
Een heggeschaar gekocht paar jaar geleden,en nu……zelfs een kettingzaag…maar zelfs hiermee kom ik niet tot het doel,ik zou er misschien wel komen,maar dan ben ik waarschijnlijk 4 dagen verder….
ik wil een machine die als boter door deze heg heengaat…de dikste tak is misschien maar 10-12 cm,maar zelfs met die kettiingzaag is het ondoenlijk werk met 30 meter haag.:
ik wil hem graag op 2 meter zetten en niet zoals nu,op sommige punten zelfs 3 mter 50 !
…..dit blijkt een helse klus te zijn,zelfs met een kettingzaag…nu wil ik graag weten hoe hoveniers dit aanpakken…gaan die met een cirkelzaag oid te werk ?
er moet toch een apparaat,proffesioneel,,bestaan wat je ook kan huren om deze sterke haag een koppie kleiner te maken en je niet na 1 meter en 15 minuten met het zweet op je lichaam de trap opschuift om de volgende meter te doen ?
Ik begrijp dat je wat moet zweten voor een mooie tuin maar hier is bijna niet meer doorheen te komen , wie heeft de gouden tip behalve een hovenier laten komen……….bedankt alvast