Zon?

• N

Zou er nog een beetje zon komen? Mijn klim- en struikrozen zitten weer barstens vol knoppen maar komen slecht in bloei. Alleen de Quilande d' Amour trekt zich er niks van aan en staat te bloeien en te geuren dat het een lieve lust is.

En voor het eerst is het dit jaar met de vlijtige liesjes niet gelukt. Eerst die warmte en droogte, toen al die regen waarvan de bloemen en knoppen weer pap werden. Ik heb ze nu maar opgeruimd. Jammer want normaal heb ik daar tot ver in oktober plezier van.

Nina

• Hibiscus

Limburg…zeggen “ze”. 12:05 en ik zie er nog niets van. De herfst heeft ingezet, zei de tuinman gisteren.

• N

Nou als ik het weerpraatje van vanochtend moet geloven krijgen we nog een warme periode eind van de week. Als die net zo warm wordt als afgelopen weekend zie ik het somber in. D:D: Een vergissing is menselijk zullen we maar zeggen.

Nina

• ann

Ik hoop toch dat we nog iets van zon krijgen. Wat nog in knop zit heeft nog niet veel zin om zich te laten zien en ik kijk er zo naar uit. Over 14 dagen krijg ik mensen van de tuinclub op bezoek en dan wil ik toch nog wat laten zien. Meestal is september niet de gunstigste tijd maar het ging helaas niet anders.

Ann

• elfje

Ik vind dat de herfst duidelijk in de lucht hangt,maar hoop op zon in ons laatste vakantieweekend!

• a.s

wij hebben de hele maand september vakantie, gaan de 13e pas weg, dus een beetje nazomeren kan geen kwaad…….