kiwiboom met ± 350 kiwi's

• paula

Hallo Dick. Ik zie de foto wel maar het is niet erg duidelijk waar je nu die honderden kiwi's hebt hangen.:)

Als je de volgende keer een foto wilt plaatsen, gebruik dan de link waar IMG voor staat, dan kunnen wij de foto meteen zien zonder dat er gekopiëerd en geplakt hoeft te worden.

Paula

• aatje

ik kopieer en plak wat af,maar ……………geen kiwi plant te zien

doe nog eens een poging ? dick ?

• Miepje

Ik zie wel kiwi's hangen in tegenstelling tot mijn “kiwi”(plant) waar nog geen bloemetje in komt,…… Heb je geen tips Dick? Waar staat je kiwi? Op welke grondsoort staat ie? Ik wil ook kiwi's uit eigen tuin………… *D Miepje

• dick

Beste mensen,

Helaas is het me nog steeds niet gelukt om de foto's te plaatsen.Wie ze echt wil zien moet mij maar een mail sturen. Deze kiwi plant hebben wij 3 jaar geleden gekocht op een tuinfair in Mijnsherenland. Het is de Combi-kiwi ‘Boskoop’ en

komt van een kweker uit België. Het is een zelfbestuivende plant. De plant staat bij ons in de volle zon en heeft een vrij beschutte plaats en wordt geleid tegen de muur. hij is geplant tussen de aarbeien in grond van het tuincentrum zo van 5 zakken voor € 5,00. Ik geef hem bij droogte en warme dagen veel water en is nog nooit bijgemest en als de wortels diep groeien d.w.z. ± 60 cm zitten de wortels nu in het zand.

• a.s

beste Dick,

kan helaas de foto v.d. kiwiboom niet zien, maar om te mailen voor de foto

heb ik een e-mail adres nodig………..en die heb ik ook niet………………….

ben nog steeds benieuwd naar de kiwi boom, heb nl. geen idee welk formaat

ik me hier bij voor moet stellen.

• dick

d.schmidt@hetnet.nl

• dick

• paula

Oh, Wauw!!!! Dat zijn er zeker veel.

Paula