He, de zon scheen hier in het zuiden vandaag. Zij het dan wat later op de dag en naar een prachtige zonsondergang toe maar ze heeft wél geschenen ! En ze ging onder met de kleuren van mijn favoriete maar helaas uitgebloeide roos.
Hier ook zon puur vandaag. Geen wolkje te bekennen. Wel een stevig briesje uit het oosten. Maar wat een verademing na al die dagen van grauwsluier en somberte. Heb echt genoten en de hele dag besteed aan het verpotten en oppotten van allerlei interessante zaailingen die ik her en der in de tuin heb gevonden. (Strobilanthes, erigeron karvinskianus, karmozijnbes, siergrassen enz.)
Mike
Bij mij dwarrelen de bladeren ook op het terras, dat is n.l. omringd door bomen die elk jaar hoger en breder worden tot ergenis van mijn vrouw. Al een paar keer de gemeente plantsoenendienst gebeld komen ook wel en dunnen de bomen van onder wel uit, maar het helpt niets want ze kunnen er niet goed bij. maar ja het heeft ook zijn voordeel want het is dan niet zo heet op het terras.
Kees.
dat krijg je nou Cowi als je een andere hobby er bij krijg.
De tuin komt wel weer goed hoor .!
Varen is heerlijk ontspannend Vanaf mijn jeugd heb ik altijd gezeild ,later met mijn kinderen nog ,
Nou kan ik het al jaren niet meer doen . Je moet wel flexibel zijn bij het zeilen en dat ben ik niet meer..
gelukkig heb ik nu mijn tuintje groeten Anneke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?