a.s. zondag

• cowi

Ik wens iedereen die a.s. zondag naar Mike gaan heel veel plezier en gezelligheid. Ik hoop voor jullie dat de zon ook nog wil komen maakt het wel extra leuk om in die prachtige tuin te wandelen.

Ik vindt het jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Groetjes, cowi

• kitty

Lief van je Cowi. Ik hoop ook van harte dat er toch wel een beetje zon zal zijn. Het staat me nog goed bij dat wij vorig jaar in dezelfde bus zaten en niet van elkaar wisten dat we allebei naar Mike gingen. Trouwens jij had

wel een omweg nodig!!! ;)

Kitty

• Mike

Dank voor je goede wensen, Cowi. De weersverwachting is niet denderend, - dus lekker in de tuin zitten is er niet bij, vrees ik. Maar hopelijk is het tussendoor even droog, zodat men wat kan rondwandelen en -kijken. Gelukkig hebben we ook een gezellig huis met ruime woonkeuken en -kamer. Regen of niet, we vermaken ons wel, denk ik.

Mike

• mw.lutetia

hoeveel prikkers verwacht je,mike?ik had al in een heel vroeg stadium aangegeven dat ik er niet bij kon zijn.fijne dag!luut

• Mike

We zijn met z'n achten, - lekker overzichtelijk en misschien kom je dan ook tot een gesprek van mens tot mens. Jammer, dat je er niet bij kunt zijn!

Groetjes,

Mike

• janet

ik wens jullie een fijne dag, hopelijk blijft t droog, ik mag fijn werken morgen,

vriendelijke groeten,

Janet

• Miepje

Wat jammer dat er zo weiniganimo is, maar vast wel weer erg gezellig net zoals vorig jaar!! Veel plezier samen! Liefs *D Miepje

• Corinne

Wat een leuk initiatief! Ik hoop dat jullie een geslaagde dag hebben.