Hier dan de eerste foto's van het forumtreffen van vandaag. Het was een geslaagde dag. Iedereen had iets lekkers meegenomen en zelf had ik ook een pompoensoep gemaakt met munt en honing, die erg in de smaak viel. De hartige tarten van Margriet waren uit de kunst, de hartige soezen van Kitty, de zoete courgettetaart van Carla en de zalmwraps en de overheerlijke appeltaart van Anneke en een marsepeintaart, die zo mooi was dat we 'm niet eens durfden aan te snijden, - allemaal even verrukkelijk.
Het weer was weliswaar niet mooi, maar al met al viel het reuze mee hier, tegen alle verwachtingen in (zoals zo vaak hier). Nu en dan wat gespetter, maar we konden toch regelmatig even de tuin in en lekker kijken naar alles wat er nog groeit en bloeit. Doordat het een kleine groep was, kwam je ook tot een leuk gesprek met elkaar. Het was dan ook een hele gezellige middag en ik hoop dat iedereen er net als ik erg van heeft genoten.
Hier alvast een impressie van foto's, die ik zelf genomen heb. Misschien komen er nog meer van de gasten?…
Mike