Eerste foto's forumtreffen bij Mike

• Mike

Hier dan de eerste foto's van het forumtreffen van vandaag. Het was een geslaagde dag. Iedereen had iets lekkers meegenomen en zelf had ik ook een pompoensoep gemaakt met munt en honing, die erg in de smaak viel. De hartige tarten van Margriet waren uit de kunst, de hartige soezen van Kitty, de zoete courgettetaart van Carla en de zalmwraps en de overheerlijke appeltaart van Anneke en een marsepeintaart, die zo mooi was dat we 'm niet eens durfden aan te snijden, - allemaal even verrukkelijk.

Het weer was weliswaar niet mooi, maar al met al viel het reuze mee hier, tegen alle verwachtingen in (zoals zo vaak hier). Nu en dan wat gespetter, maar we konden toch regelmatig even de tuin in en lekker kijken naar alles wat er nog groeit en bloeit. Doordat het een kleine groep was, kwam je ook tot een leuk gesprek met elkaar. Het was dan ook een hele gezellige middag en ik hoop dat iedereen er net als ik erg van heeft genoten.

Hier alvast een impressie van foto's, die ik zelf genomen heb. Misschien komen er nog meer van de gasten?…

Mike

• Katinka

Dat ziet er gezellig uit zeg! Mooie keuken trouwens :D en het ziet er naar uit dat jullie lekker hebben gegeten!

• anneke Im

IMG]http://i37.tinypic.com/264tapj.jpg

Met deze foto,s wil ik Mike van harte bedanken voor de HEERLIJKE DAG

Ook de andere gasten die aan wezig waren bedankt

Uit de grond van mijn hart het was weer een geslaagde dag .

Het was een openbaar vervoer reis wel waard van drie uur in het totaal van huis naar huis alles sluitte perfect op elkaar aan 11.00uur waren wij precies op de koffie Kitty en hans waren ook bij de bus in Alkmaar .

Cowi ik was ook haast uit gestapt waar jij vorig jaar was uit gestapt.lachen hoor

maar kitty lette goed op

Heb nog foto,s van planten genomen die Magriet voor mij in bestelling heb gekregen voor het voorjaar dus margriet ik weet de namen niet meer maar heb er wel foto,s van gemaakt

nik ben bij alle vier de tuinforum bijeen komsten geweest en heb van alle 4 een warm gevoel over gehouden .leuke mensen en mooie tuinen graag nog de recepten aub.groeten Anneke

Anneke

• Margriet

Ha die Anneke en de rest!

Haha, wat heb je weer lekker in de rondte geknipt. Bij veel van de foto's heb ik er niet eens iets van gemerkt!

Ik heb er niet zoveel, te druk met kijken en praten. Maar wel een paar. Zal ze even toevoegen.

Mike en Hanjo ook uiteraard, dank voor de gastvrijheid vandaag. Het was een heerlijke, gezellige en eigenlijk heel vanzelfsprekende dag. We gingen gewoon weer verder waar we vorig jaar gebleven waren. Heel vertrouwd!

En Kitty, nogmaals dank voor je leuke verrassing. Heel attent en zeer gewaardeerd!

Anneke: Recept zal ik even apart doen, oké? Kun je zoeken op “recept hartige taart” als je het kwijt bent.

Die onderste is op de open tuindag van Mike. Ik vertelde toch hoe die hoek was ingericht? Hier zie je dat ontstaan, al die planten. Mijn man staat daar te buffelen. :-)

Groetjes, Margriet.

• Margriet

P.S: Je ziet op die onderste zelfs de Salvia argentea in de border. (links). Dat grijzige blad. ;-)

M.

• kitty

Een heeerlijke dag gehad vandaag!

Toch nog geboft met het weer en bij Mike doen álle planten het goed. Het was weer een vreugde rond te lopen en ogen tekort te komen.

Bedankt Mike (en Margriet) voor de goede zorgen en bedankt allemaal voor de lekkere hapjes.

Hier een paar foto's en vooral de laatste (genomen vanuit het zeer lommerrijke prieeltje) vind ik een plaatje!

• anneke Im

heel mooi Kitty

Ben echt nog aan het na genieten samen met Piet .tuinboek en de foto,s

Het was een zeer geslaagde dag .Slaap lekker!

Morgen is het beter weer !!!

Om de plantjes een speciaal plaatsje te zetten .Margriets hoekje ga ik het noemen

Anneke

• kitty

P.S. Anneke:

wát een geslaagde foto van Mike en Margriet!

• cowi

Terwijl de regen met bakken uit de lucht komt,geniet ik van de leuke berichtjes maar ook van de foto,s. Ik waan me even weer terug in een zonovergoten tuin 2007,de hartelijkheid en de gastvrijheid van Mike en Hanjo,het gebabbel en geklets in de keuken,het lekker zitten met een borrel in de kamer en lekker

lachen.

Tijdens het bekijken van de foto,s kreeg ik toch een beetje het gevoel of ik er bij was.

;);) groetjes cowi

• Margriet

Wat lief van je Cowi, vooral dat “zonovergoten”. Dat geeft wel de sfeer weer van 2007. Het regende toen ook vrijwel de hele dag. Dat je het als zonovergoten hebt onthouden, zegt genoeg.

Groetjes, Margriet.