Eerste foto's forumtreffen bij Mike

• Hinke

Het ziet er weer heel gezellig uit en jammer dat ik niet even langs heb kunnen komen. Maar ja kinderen gaan voor:-) en ik vind het ook heel fijn dat die nu eindelijk samen een plekje hebben.

Vorig jaar regende het toch niet de hele dag?:-) Zijn we toch ook veel buiten geweest volgens mij, maar meestal onthoud je de leukste dingen:D:D

En die marsepein taart had ik best aan durven snijden hoor, daar had ik vast niet af kunnen blijven…………. mmm marsepein, heerlijk!!!!!!

Hinke.

• Felice

Het ziet er zo gezellig uit, ik vind het nog steeds jammer dat ik niet kon komen. Ik heb van vorig jaar ook niet al die regen onthouden. Ik ben zaterdag bij de Kruidhof in Buitenpost geweest. Daar stond de Bolle Jist met heel veel bijzonders en ik heb als troost errug veel gekocht. Ik heb een heel leuk weekend gehad hoor, dat had ik ook niet willen missen!

• Corinne

Ziet er inderdaad heel mooi uit, maar wel eng, hè Katinka? Ik zou ook niet durven, inderdaad…

• kuuk

Wauw dat ziet er (net als vorig jaar trouwens) weer heel gezellig uit, vooral de foto (ik geloof die van Margriet) met het volle aanrecht ;) (smikkel-smul)

Maar wat is het toch een prachtige tuin en zeker niet te zien dat er zo'n droogteperiode is geweest vroeg in ‘t jaar. Je moet toen wel veel gesproeid hebben om nog zoveel moois over te houden. Leuk ook om het verschil in jaargetijden te zien, vorig jaar in de zomer en nu begin-herfst. En mooi blijft het. Leuk ook dat er foto’s komen zodat wij er van kunnen meegenieten.

• carla

Daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn. Alle prikkers hebben in ieder geval tuinieren gemeen en dan gaat de rest van zelf hoor.

Dus laat je niet tegenhouden door zoiets.

Carla

• carla

Nou Hinke, en Felice, we hebben het nog wel over jullie en de anderen van vorig jaar gehad hoor. Dus jullie zijn toch een beetje gemist. Want ook vorig jaar was het een geweldige dag.

Misschien de volgende ronde?

Jammer dat mijn tuin niet zo groot is…..

Carla

• Miepje

Hebben jullie over ONS zitten roddelen?? :o

SCHANDALIG!!!

*D Miepje

• anneke Im

Wij hebben jullie alleen gemist!!!!!

Het was alleen over bloemen en zaden en speciale oude groente soorten

slakken, muizen en 59 soorten vogels in de tuin van Mike .

Het winterkoninkje was bij de keuken deur .de lijster was de slak aan het kapot maken bij het tuin huisje

Het was een echte natuur dag.over hoe je moet zaaien en wanneer.

heel leerzaam . Anneke

• carla

Hebben je oren niet getuterd dan Miep???? hahaha

Nee, hoor niks dan goeds, hoe gezellig het toen was.

Hoop dat het volgend jaar ook weer gaat lukken het forum treffen.

Maar mijn tuin is niet zo groot dus ja……..

Groetjes,

Carla

• Corinne

Ja, Carla, ik geloof je direct. Het gezelschap ziet er ook heel goed uit, maar het is een gewone verlegenheid, net als bij Katinka (als ik het goed had).