forumtreffen

• carla

Ook ik heb een heerlijke dag gehad met hele gezellige mensen en zalige hapjes.

Net als vorig jaar vond ik het jammer dat ik weer weg moest.

Bedankt Mike, Hanjo en Margriet voor de organisatie en gezellige ontvangst.

En alle anderen voor de heerlijke hapjes en de gezellige gesprekken en de plantentips en kennis.

Ik heb weer aardig wat opgestoken vandaag. En niet alleen over planten….

Iedereen die niet geweest is heeft echt wat gemist.

Het was best goed weer, af en toe wat spetters zoals Mike schrijft, de tuin was prachtig. Het was al met al eem prima dag.

Voor herhaling vatbaar….

Carla

• Mike

Leuk, Carla, dat er ook van hebt genoten. Idd jammer, dat je op gegeven moment weg moest, maar je was een welkome gast en een waardevolle aanvulling van het gezelschap. Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen en ook dank voor de overheerlijke culinaire creaties voor de completering van ons feestmenu. Een dag met een gouden randje, ondanks het grijze wolkendek…

Mike

• Hibiscus

Iedereen die er niet geweest is, zou het wellicht te ver rijden gevonden hebben. Heel leuk allemaal als het wat centraler georganiseerd was. Maar he, Holland rulez !

• carla

Ja, dat blijft altijd wel een probleempje.

Maar niemand anders nam het initiatief.

Misschien volgend jaar bij jou?

Of is dat ook niet centraal?

T is sowieso moeilijk om alle liefhebbers op dezelfde datum bij elkaar te krijgen.

En Mike´s tuin is natuurlijk ook uitermate geschikt.

En het is niet voor iedereen even belangrijk, ik rijd er graag een stukje voor hoor.

Carla, die nog steeds nageniet en vanavond al mirabilis zaden aan het oogsten was.

• Teuni

Ik ben het wel met Hibiscus eens. Wat centraler zou ook wel eens leuk zijn. De tuin van Mike is prachtig en een prima lokatie maar voor de meeste prikkers erg ver. Misschien dat het volgend jaar.

gr. Teuni

• Hinke

Moet het beslist bij iemand thuis zijn? Is natuurlijk erg leuk, maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen die drukte kan hebben, of aan kan. Je zou ook iets af kunnen spreken bij één of meerdere kwekerijen.

Bijvoorbeeld: http://www.theetuineemnes.nl/ Mooi centraal in Nederland.

Hinke.

• carla

He das ook een mooi idee Hinke.

Inderdaad midden in Nederland en misschien ook leuk om eens te doen.

Als ik zou kunnen op de eventueel te prikken datum ben ik voor……..

Wie volgt?

• Teuni

Ik vind het ook een goed idee. Het is een mooie lokatie. Ik denk voor velen gemakkelijker te bereiken. Misschien komen er nog meer ideeën.

gr. Teuni

• Margreet

De locatie is wel mooi centraler voor iedereen, dat is ook wel heel belangrijk voor de meeste mensen hier.

Ik had ook best graag willen komen om Mike zijn tuin te zien, maar dit was mijn eerste vrije weekend na mijn eerste werkweek en dan ben ik altijd bekaf…. Geen energie meer voor andere activiteiten.

Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben!!

groetjes margreet

• Margriet

Nou ja, de jaren daarvoor was het voor de mensen uit het Noordwesten ver, het is altijd een beetje uitzoeken.

Gr. Margriet.