Onbeschoft??

• Tim

Hallo beste prikkers.

Naar aanleiding van Mike`s foto`s heb ik misschien een onbeschofte vraag(Geen idee of dat woord goed nederlands is).

Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van de prikkers??

Zag op de foto`s namelijk alleen de oudere medemens(Ben zelf 27)

Misschien dat jullie dat willen meedelen met de rest van de prikkers??

Groet,

Tim

• veralie

Zelf ben ik 33, in de loop der jaren veel bijgeleerd, etc. maar het gevoel is nog steeds hetzelfde als toen ik als klein meisje mijn ouders hielp in de tuin en moestuin, dezelfde passie en eigen smaak als we open tuinen en modeltuinen bezochten.

Heerlijk zo'n pasie waarbij leeftijd er niet toe doet (nou ja, mijn ouders hebben ooit ergens bij modeltuinen moeten liegen over mijn leeftijd, anders mocht ik er niet in :-p)

groetjes, Veralie

• Hinke

Volgens mij zijn er wel meer jongere prikkers:-) Maar ik behoord tot de oudjes in jullie ogen….lol

groet, Hinke (54)

• Marian

Ja, Tim ik ben ook een oudje. Ik ben 50.

Maar tuinier al vanaf mijn 21, en toen had je nog geen prikbord, anders was ik ook wel een jonge prikker geweest :)

Mijn dochter die een heeeel enkele keer wel eens prikt, is 24.

Maar ze prikt niet zoveel, omdat ze het meeste aan mij vraagt.

• maria

Ik denk wel eens dat “jongere”mensen beter kunnen omgaan met internet.Zelf zoek ik , als ik me iets afvraag, eerst eens met google.Maar misschien heb je hier iets aan?:D

Maria.

http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/onbeschoft

• Tim

HAhaha, het is inderdaad wel een goede benaming. Je hunt er wel alle kanten mee uit.

Groet

Tim

• mtb

En ik ben 47.

• luka

Ik ben 33 jaar.

• wil

Goeie morgen Tim.

Niet schrikken hoor en blijf a.j.b.meeprikken maar ik ben inmiddelsstokoud.Namelijk 73 jaar.Ik denk op 1 na de oudste.

Ben een rommelige tuinierster maar vraag veel en krijg goede tips.

Voel me totaal niet aangesproken maar hoop voor jou dat er nog wat jonkies bijkomen.

Groetjes

Wil

• Miepje

Haha hier een 34 jarige maar ben al 9 jaar aan het prikken hier dus,….

*D Miepje