Zaden

• Mike

De laatste dagen kon ik door het zonnige en droge weer behoorlijk veel goed afgerijpte zaden oogsten van het een en ander. En sinds ik online en ook hier de zaden mooi verpakt en met beschrijving ga verkopen, zoek ik er passend verpakkingsmateriaal voor. Heb al op marktplaats gekeken en een advertentie geplaatst voor perkamenten postzegel en/of loonzakjes. Die zijn ideaal voor de zaden. Maar tot nu toe slechts een reactie en dat zijn er ook maar een paar.

Hebben jullie misschien een idee, waar je die zakjes goedkoop kunt bemachtigen?

Het moeten geen plastic zakjes zijn, want dan kunnen de zaden niet ademen en krijg je gauw schimmelvorming. Bedankt voor het meedenken.

Mike

• anneke Im

Olga had het over Ziglo groothandel ,misschien kan je het via haar krijgen ,

Groot kantoorwinkel verkopen ze ook wel .Mike

Anneke

• Margriet

Stumpel, Heerhugowaard. (winkelcentrum Middenwaard) Ik weet de weg. :-)

Dat zijn die zakjes die je me liet zien, die je al hebt. (5 ct per stuk)

Gr. Margriet.

• Marian

Ik denk dat Anneke de Sligro bedoeld.

Bij het Office-Centre hebben ze ook nog die kleine ‘loonzakjes’ Maar daar moet je wel een pasje van hebben. ( Sligro ook)

Ik heb eventueel ook nog een voorbeeld voor zaadzakjes die je zelf uit kan printen, je kan er de naam etc. opschrijven, en ook nog een foto erop zetten.

De zakjes moet je wel zelf nog vouwen en plakken.

Als je deze “mal” wil hebben, dan kan ik hem wel mailen.

• Miep

http://www.sabeverpakkingen.nl/papierenzakjes.html

er zijn kleine zakjes waar ze knoopjes etc in verkopen.

dat zijn fournituren zakjes, maar ik kan niet ontdekken wat de prijzen zijn

• ann

Mike de zaden die je gaat verkopen zet je deze dan hier op de prikpagina of op je eigen website?

Ann

• maria

Bedoel je van die kleine bruine envelopjes met kleefsluiting? Toen ik nog zaden gesorteerd bewaarde, kocht ik die zakjes bij

een “ ouderwetse” kantoorboekhandel.

Maria

• Mike

Allereerst, - bedankt voor het meedenken ivm de zakjes. Heb inmiddels 1000 stuks bemachtigd bij Stümpel (tip van Margriet). Van die doorzichtige perkamenten loonzakjes. Daarmee kan ik wel even vooruit. Waren wel prijzig, vind ik. 41,50 Euro. Maakt elk zakje 4,15 eurocent, bijna tien guldencenten…

De zaden verkoop ik via mijn site, want het is niet de bedoeling, dacht ik, dat je hier op de prikpagina dingen gaat aanbieden of verkopen. Ik merk wel of en hoe het gaat lopen. Heb er in ieder geval zin in en ben momenteel al die verzamelde zaden in de zakjes aan het stoppen en voorzie deze ook van een mooi etiket.

Mike

• Margriet

Oh, dat is goedkoper dan 5 cent per stuk.

1000 stuks, dan kan je even vooruit! Het zijn wel de mooiste, vind ik.

Gr. Margriet.