Moeten anemoonbolletjes met de bolle of holle kant naar beneden de grond in en moeten ze echt eerst weken en zo ja, hoe lang moet dat?
Kunnen ze nu de grond al in???
Een nacht van te voren leg ik ze in het water, als het goed is kan je dan zien wat de boven of onderkant is, aan een soort puntje waar in het voorjaar de bloem en bladstengel uitkomen. Als je niet kan zien leg je ze op de zijkant , komt altijd goed. En als ik ze in het seizoen aan het tuinieren ben en in de grond aan het wreoeten ben en het knolletje herken , dan kan ik echt niet zien wat de boven of onderkant is en stop het zo weer terug. Het maakt als ik zo denk niet zoveel uit. En de tijd, ik denk vanaf nu. Heb altijd pas in oktober tijd , dus dan doe ik het. succes en veel plezier van het voorjaar van je bloemenpracht, Jeltje
Dank jullie wel voor de reacties. Het was dus niet zo gek dat ik ze om en om draaide en ze maar weer terug in het zakje heb gedaan tot ik jullie antwoorden heb gezien.
Nu gaan ze in een bak water en dan morgen de grond in. Was het maar voorjaar, ben altijd erg benieuwd wat alles gaat doen wat ik om deze tijd in de grond stop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?