Tuin- en pompoenfair

• Margriet

Hallo allemaal!

Vandaag lekker weer, dus op naar Schagerbrug, naar de pompoenfair bij biologische boerderij “het Ananas”.

Wat is het daar toch altijd leuk! En als je ziet hoeveel mensen er op af komen, echt gezellig!

Het is een grote fair, met pompoenen, boerderijdieren, planten (niet zo veel, maar wel erg leuke!) bollen, brocante, allerlei zelfgemaakte jams, chutneys, manden.

Voor kinderen veel te doen, allerlei kleine workshopjes, ik heb even staan kijken maar dat werd echt ontzettend leuk gedaan.

Pffff, na zo'n fair heb je wel stalpoten. :-). Maar heel veel leuke dingen gezien, ook nog wat gekocht uiteraard. Mooie bollen en veel vreterij, haha. En planten!

Kwam nog een leuke vriend tegen. Mike, hoe heet die boenwasplant? Begint met een L…….Lept…..Ik weet het niet meer, wilde even gaan zoeken op naam maar de plant staat al helemaal achter en het is donker. ;-)

Heb ook nog een Pennisetumsoortje gekocht, en die Echinacea pallida. En een Clematis heraclifolia. (als ik het goed spel, die kwam hier laatst nog langs op het PB)

Kortom, leuk dagje. Als je in NH woont zeker de moeite waard. (volgend jaar).

Gr. Margriet.

• carla

He Margriet,

Goede tip, is echt wat voor mij.

Even noteren voor volgend jaar!

Bedankt hoor.

Grs,

Carla

• Mike

Margriet heeft gelijk, - was echt zeer de moeite waard. Wel 70 stands/kramen, veel demonstraties van het een en ander (hoefsmid, potten draaien, pompoenen beschilderen, beeldhouwen en ga zo maar door). Keek mn ogen uit. Erg druk bezocht ook, duizenden mensen, prachtig weer, gezellige sfeer. Ook ik heb mn slag geslagen met de aankoop van hele aparte planten en nog wat lekkernijen.

Ga volgend jaar beslist weer! Dus hoop je dan ook tegen te komen…

Mike

• @

geef volgend jaar even deze tip door VOOR 't evenement, dan zullen velen die in de gelegenheid zijn, deze markt kunnen bezoeken.

alvast bedankt, Gr.

• Miepje

of je zet 't nu alvast in je agenda :D

*D Miepje

• @

kun je me al vertellen wanneer het is dan

………..Miepje schreef:

>

> of je zet 't nu alvast in je agenda :D

>

> *D Miepje

• Miepje