Hallo allemaal!
Vandaag lekker weer, dus op naar Schagerbrug, naar de pompoenfair bij biologische boerderij “het Ananas”.
Wat is het daar toch altijd leuk! En als je ziet hoeveel mensen er op af komen, echt gezellig!
Het is een grote fair, met pompoenen, boerderijdieren, planten (niet zo veel, maar wel erg leuke!) bollen, brocante, allerlei zelfgemaakte jams, chutneys, manden.
Voor kinderen veel te doen, allerlei kleine workshopjes, ik heb even staan kijken maar dat werd echt ontzettend leuk gedaan.
Pffff, na zo'n fair heb je wel stalpoten. :-). Maar heel veel leuke dingen gezien, ook nog wat gekocht uiteraard. Mooie bollen en veel vreterij, haha. En planten!
Kwam nog een leuke vriend tegen. Mike, hoe heet die boenwasplant? Begint met een L…….Lept…..Ik weet het niet meer, wilde even gaan zoeken op naam maar de plant staat al helemaal achter en het is donker. ;-)
Heb ook nog een Pennisetumsoortje gekocht, en die Echinacea pallida. En een Clematis heraclifolia. (als ik het goed spel, die kwam hier laatst nog langs op het PB)
Kortom, leuk dagje. Als je in NH woont zeker de moeite waard. (volgend jaar).
Gr. Margriet.