Mega pompoen!!!

• theo

Ik lees net dat de 800kg :(/:) grens doorbroken is in Amerika, meer nieuws later.

• paula

Weet je wat ik nu zo jammer vind; dat al die pomoenen hartstikke scheef gegroeid zijn.Is daar niks aan te doen? De pompoen van die (mogelijke) Belgische winnaar is wél mooi van vorm.

Doet natuurlijk verder niks af aan het resultaat en ev. eetbaarheid maar het ziet er wel mooier uit.

Paula

• Brigitte Verkuijl

goeiemiddag 800kg:? ff wat een bal zeg. Idd nog van harte met je ronzen plak, helemaal vergeten. Beter dik verslagen da net verloren toch? Volgend jaar jij de super pompoen hoor! Flinke mest er op, kun j er geen paard bij laten staan zodat die pompoen genoeg krijgt:D

• marja

Hoi Theo,

gefeliciteerd joh.

Je hebt het hem toch maar weer geflikt.

Weet nog wel dat je twee jaar geleden een filmpje had gemaakt.

Ik vind het een hele prestatie hoor!

Ga je nog naar Afrika?

Meende dat je dat toen ook deed.;-)

Succes gr Marja

• theo

Hallo Marja,

Ja,2 jaar geleden was ik Nederlands kampioen, en was ik op de regionale Friese omroep.

Nu is het een lokaal Amelands feest, met desondanks een zwaardere pompoen van mijn neef Willem.

En Ja, ik ga naar Afrika, 15 november al. :)

Het project daar (In Kenia) loopt zo goed dat grote organisaties ons willen helpen het hele gebied malariavrij te maken.

Nu al sterven er 8 kinderen per maand minder in ieder dorp door ons klamboe project! En dat voor een éénmalige investering van 50ct per kind…..

En bovendien is er geen hongersnood meer, door de waterputten (250 euro) en pompen (85 euro) kunnen ze altijd voedsel verbouwen! :)

Groetjes, Theo.

• theo

paula schreef:

>

> Weet je wat ik nu zo jammer vind; dat al die pomoenen

> hartstikke scheef gegroeid zijn.Is daar niks aan te doen?

Hai Paula, dikke pompoenen zijn net als dikke mensen, buitenproportioneel en daardoor niet altijd mooi.

Maar er zijn wel mooie, die van Lija uit Zweden vind ik prachtig qua model en qua kleur. :)

> De

> pompoen van die (mogelijke) Belgische winnaar is wél mooi van

> vorm.

Maar darvan vind ik de keur weer niet zo…

> Doet natuurlijk verder niks af aan het resultaat en ev.

> eetbaarheid maar het ziet er wel mooier uit.

> Paula

Pompoenen zijn wat dat betreft net mensen. Let er maar eens op als je mensen ziet. :D

Groetjes, Theo.

• frouwk

Ha Theo gefeliciteerd, volgend jaar nog meer schapenmest erop?

Jammer dat ik hem niet in z,n eggie heb gezien :-)

• Hinke

Leuk Theo, gefeliciteerd, zag het ook al weer in de LC staan!!!:-)

groet, Hinke.

• paula

Haha, Theo. Je hebt helemaal gelijk. Als ik mijzelf wat beter bekijk heb ik ook geen mooie vorm. Ook hier en daar bulten die er niet thuis horen. ;);)

Paula

• theo

Dat was een mooie foto van Willem! :D