Herfstbladeren

• Yvonne

Hoi,

Voor degene die bladeren en snoeiafval moeten opruimen is er nu

een nieuw gereedschap. Kijk maar eens op www.gardenlion.eu daar kun

je zien hoe het werkt.

Zelf heb ik er een op de tuinbeurs in Den Bosch gekocht. In het begin even

wennen en dacht ik dat het niet handig zou zijn. Als je een paar keer de tuin

in bent geweest dan lukt het heel goed.

Heb hem ook gezien bij www.tuinenwinkel.nl, de prijs is gelijk en je krijgt er ook

een grote tuinzak bij.

Groetjes,

Yvonne

• anja

hoi yvonne.

SORRY DIT IS OOK RECLAME EN DAT WILLEN WE HIER NIET!!!!!!!!!!!

• maria

Vroeger kocht ik ook radijsjessnijders,raviolisnijders enz, Die dingen belandden allemaal in de keukenlade en zijn later weggegooid.Voor de tuin kocht ik onkruidwieders, voegenkrabbers e.d., allemaal ondeugdelijk materiaaL. De laatste aawinst was een mantis tuinmachine, waarmee je kon spitten, kanten afsteken enz. Wel ,die meneer en mevrouw op het plaatje konden dat wel, wij niet.Gelukkig is het motortje met een zaagblad er op wel als heggeschaar bruikbaar, zodat het niet helemaal weggegooid geld is.O, en wat denk je van een speciale opbouw op de kruiwagen zodat je er een blad in kunt vervoeren? Wij doen dat met een stukje kippengaas, in model gevouwen.En we rapen het blad op met de grasmaaier, dan wordt het meteen fijngemalen tesamen met het laatste gras: dat wordt mooie compost.Nee, ik koop niet meer gereedschap dat we maar éénmaal per jaar nodig hebben…..

Maria

• VleerKipje

Ziet er wel handig uit, bedankt voor de tip :-)

• Hinke

Bij mij blijft het blad lekker liggen, behalve op het gras, maar dat doe ik net als Maria met de grasmaaier, lekker handig:D:D

• jeltje kosters

Net als Hinke doe ik het. In de borders laten liggen, op het gras met een grashark verwijderen en van de straat met een bezem. Een bezigheid waar je lekker rustig van wordt en geen herrie aan je kop door het aparaat en dus ook niet voor de omgeving. Jeltje

• Katinka

Ik doe mee met Jeltje!! :D:D