aangeboden: 5 graszoden Zuid-Holland

• Sandra

Ik heb vandaag graszoden gelegd. Nu heb ik er een stuk of 5 over (worden er misschien 6). Ik moet namelijk morgen nog een randje afmaken maar in ieder geval houd ik er 5 over.

Zonde om weg te gooien natuurlijk….. dus als er iemand is die nog een randje gras wil? Gratis ophalen in Ter Aar (bij Alphen aan den Rijn). Mail me maar.

Ter info: ze zijn gistermiddag (13 okt) gesneden en gisteravond bij mij bezorgd. Heb ze natuurlijk vochtig gemaakt.

• Miepje

Dat is nogeens lief Sandra!

Hopelijk vind je er nog iemand voor

Je kunt ditbericht ook eventueel op gratisoptehalen.nl plaatsen, misschien dat daar wat meer mensen “op” lezen?

*D Miepje

• Sandra

Miepje, is nog wel een goed idee inderdaad. Ik heb het ook op marktplaats gezet dus alles samen een groot bereik, denk ik.

• luka

Lief van je om ze aan te bieden.

Ik zou ze wel willen hebben, maar ben dus nog steeds niet bezig met de tuin (nog steeds een bouwput). Pas over 3 weken gaan we beginnen, zolang kunnen de graszoden vast niet blijven liggen. Jammer, ik hoop dat je iemand vindt.

• Sandra

Jammer, Luka. Ik ben inmiddels echt klaar en heb er zelfs 7 over. Ik vrees dat ik ze vrijdag naar de stort moet brengen, want nog niemand heeft zich gemeld.

Succes met je tuin…..

• Sandra

Vergeten: nee, 3 weken lijkt me echt onmogelijk om te bewaren. Volgens mij is een dag of 5 het maximum. Ik zag vanochtend al verschil met de zoden die ik gisteren heb gelegd en die van vandaag. Degene die een dag langer liggen waren al iets geliger.

• de Haan

Je kan ze redelijk bewaren door ze uit te rollen en zonodig water te geven.

• Sandra

Oh…. nou dat is goed nieuws. Bedankt voor de tip.

Luka, is dat een optie voor jou? Laat nog even horen of je ze wilt want dan moet je ze wel snel ophalen en uitrollen. Ik mail je anders zelf wel even (weet niet of je dit nog leest vandaag).

• wilma c

dat dat kan in oktober! Ik heb al mijn gras er uit gehaald en had in het voorjaar zodes willen leggen. Ik woon wel dichtbij mocht Luka ze niet willen en als mijn man de auto niet nodig heeft.

• Sandra

Hoi Wilma,

Ja, je kunt zelfs de hele winter graszoden leggen (zolang het niet vriest). Het groeit dan niet echt vast maar dat komt dan vanzelf in het voorjaar wel. Nu groeit het nog wel vast hoor.

Ik heb Luka inmiddels gemaild maar ik weet natuurlijk niet of ze echt wil. ik laat het je hier weten, zodra ik van haar heb gehoord. Dus houd het even in de gaten hier of mail me vast even. Dan kan ik je het snelst bereiken.