verkleuren vd heide

• Brigitte Verkuijl

hoe komt dat? steeds als ik heide koop dan verkleuren ze binnen een week of 2. Ik koop ze lekker paars en roze en dan zijn ze binnen de kortste keren de krachtige kleur kwijt:?

• jeltje kosters

Zet je ze binnen, tenminste ik denk dat het van die plantjes zijn die je binnen kan zetten. Te warm dan. En anders gewoon uitgebloeid. Of te droog?

Dit jaar hadden we jammer genoeg bij ons in de buurt geen mooie bloeiende heidevelden, te droog geweest van het voorjaar. Verleden jaar was schitterend genoten toen. gr Jeltje

• peter

hier staan ze al een week of 6 en blijven mooi ?????????

groet Peter……….

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

het is de heide voor buiten , heb ze net gekocht in het tuincentrum 2 wkn terug:? die van mijn moeder zijn nog wel mooi. ik snap er niks van en de bak zitten gaatjes in dus is niet te vochtig in de bak.

• paula

Misschien is de samenstelling van de grond niet goed. Dat heb je n.l. ook bij Hortensia's. Als die in de “verkeerde” grond staan verkleuren ze ook.

Paula

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

staan in gewone potgrond en mijn moeder heeft ze in de potjes vd winkel staan met een mandje er om:?

• Corinne

Ik heb het ook en snap het ook niet.

• paula

Ze staan toch ook niet te donker hé? Heide heeft zeer veel licht nodig en bij gebrek daaraan zou het zomaar kunnen dat de bloemen verbleken.

Paula