tuin inrichten?

• ellen

ik woon nu zo'n twee jaar in een nieuwbouw huis.

ik vind tuinieren helemaal leuk maar het inrichten van de tuin is behoorlijk mislukt!

wat kost het als je iemand inhuurt die je tuin komt inrichten?

hier misschien iemand die daar zin in heeft?

oja ik woon in hardenberg

• mw.lutetia

waarschijnlijk komen we er met elkaar wel uit;op dit prikbord is heel veel ervaring met en liefde voor tuinen aanwezig;vertel iets over je eigen wensen,over de grondsoort,de ligging t.o.v de zon en de wind;over de grootte van de tuin;wil je gras,wil je borders en zo ja hoe breed en welke kleuren en ga zo maar door!luut

• Olga

Jammer dat je vindt dat het mislukt is!

Wat je misschien eerst kan doen (voor je kosten gaat maken door hoveniers te laten komen) is hier wat foto's van je tuin plaatsen en dan er bij vermelden waar je ontevreden over bent. Je krijgt dan ongetwijfeld concrete tips en wie weet kun je het dan toch nog zelf oplossen?

Succes!,

Olga

• Olga

Precies tegelijk Luut!

Twee zielen één gedachte!

Leuk!

Olga

• anja

hallo ellen.

ga maar kijken op online tuinieren.nl

daar word precies verteld hoe je dat moet doen.

groetjes anja

• Katinka

Wat is er mislukt, doen je planten het niet? Of is het een kwestie van een gebrek aan lijnvoering in je tuin? Ik denk dat een goed ontwerp in dat geval al veel kan helpen. Dan is het nog ‘slechts’ een kwestie van invullen met planten.

• jolanda

de plantjes waren goed toch???:D!

• Margriet

Ja, plaats gewoon foto's met eventueel namen van de al geplante planten.

Leuk herfstklusje, tuin verzinnen. Gr. Margriet.

• ellen

de plantjes zijn prima en mijn moestuin doet het ook leuk maar toen wehier kwamen wonen hadden we nog nooit een tuin gehad dus gooiden we er eerst gras in en toen begonnen we hier en daar te spitten om een plant in te zetten.

kortom een rommeltje.

ik heb wel foto's maar ik ben nogal een doos en kan dus geen foto's plaatsen

wiewil ze voor mij plaatsen?

• Margriet

Ellen, je moet ze eerst even ergens op internet zetten.

Photobucket is een heel makkelijk programma, dat kan iedereen.

Hier op het prikbord staat precies hoe je dat moet doen, ik weet alleen de link niet maar die volgt wel, wacht maar af.

(wil iemand even dat goede linkje plaatsen? ;-))

Gr. Margriet.