zonnehoedjes!!

• karin

Ik heb ze,,,,mijn zonnehoedjes!! ja misschien heel raar,je koopt ze toch gewoon??

ja,maar dan vond ik ze te duur,dan mocht ik van mezelf geen planten meer kopen,en telkens als ik ze de laatste weken zag staan dacht ik…die wilikook!!

en nu heb ik ze,voor d ehelft van de prijs,2 euro per stuk!! witte en donkerroze!!

Nu nog een plekkie zoeken.in de zon denkik he?? breiden ze zich erg uit??

Morgen ga ik ze een mooi plekje geven.

Oja en ook nog een kale maar mooie rode takken,cornoelje gekocht,ook voor 2 euros.. ook daar moet ik nog de nodige info voor gaan zoeken,vind deze takken zo mooi nu,maar wordt deze groot??

nouja,moest gewoon ff mn enthousiasme kwijt,!

• Marian

Ja, die cornussen kunnen groot worden als je ze niet snoeit, maar gezien je enthousiasme voor die mooie rode takken, zet jij die stakjes binnen.

En dat kan heel goed. Als je een cornus elk jaar na de winter zzowat tot de grond terugknipt, houd je een handelbare struik.

Doe je dat niet, dan gaan de takken die over de grond gaan weer wortelen, en de struik wordt dan steeds groter en hoger.

• Nina

Zonnehoedjes houden niet van vocht, vooral in de winter. Dus zoek een zonnig plekje waar ze geen natte voeten krijgen en bij erge kou een beetje afdekken.

Nina