Wat heerlijk de vogeltjes zijn weer terug. Zo in de loop van de zomer vertrekken alle mussen, mezen etc. Dan geniet ik van de zwaluwen maar die zijn al weer vertrokken.

Laatst zag ik al het roodborstje, gisteren het winterkoninkje, die zat vanmorgen pal voor mijn raam maar om de camera te pakken moest ik bewegen en toen was de vogel weer gevlogen:-)

In ieder geval heb ik vorige week maar snel wat voer gekocht en gisteren nog wat vetbollen. Nu scharrelen de mussen ook weer rond en al wat mezen, gezellig!!

En ik lees hier nog wel steeds maar heb de laatste tijd weinig tijd voor de tuin gehad. Heb vanmorgen wat planten binnen gezet en ik ben druk bezig met mijn paadjes te herstellen en van woekerende planten te ontdoen:-):-)

Zondag waren we een dagje naar Alkmaar/Bergen en naar de Sluistuinen. Als je van palmen en olijfbomen houdt zeker een aanrader. De gene die daar wonen kennen het vast.;-) Een vriend van ons heeft daar beelden staan en in het kader van de kunst tiendaagse waren er nu meer expositie's, ik heb daar een schattig stoeltje gekocht, nee niet om op te zitten maar als kunst object:-):-)

Hinke.