Rode Trompetstruik verwijderen ?

• Liane mv Amber en Davyna

Ik had in het voorjaar een rode trompetstruik verwijderd uit mijn tuin.

Maar de hele zomer en najaar bleven er nieuwe scheuten uit de grond opkomen.

Ik heb vrijwel alle wortels verwijderd maar sommige zitten gewoon te diep in de grond of gaan onder andere planten door.

Is er een manier dat ik toch van die struik af kan komen zonder dat ik mijn hele tuin overhoop moet halen ?

Groetjes Liane

• maria

Één (half) jaar is wel een beetje kort om definitief resultaat te verwachten.Gewoon doorgaan, de aanhouder wint!

Maria

• Liane mv Amber en Davyna

Oke, gewoon doorblijven gaan met uitroeien dus.

Pff, als ik geweten had wat voor onkruid het wordt als je er vanaf wilt dan had ik het nooit in mijn tuin gezet :D

Groetjes Liane

• jeltje kosters

Dat heb je met meerdere andere planten, hoort bij het tuinieren. Soms flink balen, maar de aanhouder wint. Sterkte en succes, groetjes Jeltje

• Margriet

Ik weet helemaal niet wat een rode trompetstruik is. :-)

Wat is dat?

Gr. Margriet.

• ann

Dit zal de Campsis een klimplant zijn Margriet. Hij is er ook in oranje en geel.

Ann

• Mike

Ja, en als ie eenmaal goed is aangeslagen, dan gaat ie als een speer en is bijna niet meer uit te roeien. Net als de apios trouwens, best een aparte plant, maar die gaat ook nog aan de wandel.

Mike

• Corinne

Bij mij had hij nog nooit gebloeid. Daarom heb ik hem gerooid……. dacht ik. Maar inderdaad, toen kwam hij toch weer op. Nog steeds zonder bloemen.

• Plantadvies

Duurt een aantal jaar voordat hij bloeit. Zo`n 4 a 5 jaar.

plantadvies

• mw.lutetia

mijn campsis staat nu al acht jaar in mijn tuin,tegen een zuidwest schutting en hij heeft zelfs nooit een knop getoond!ik blijf geduld houden!luut