ben er weer

• anneke Im

Na hele fijne kuur weken en een prachtige natuur en veel zon, kan ik hopelijk er weer een jaartje tegen

.Foto van een hotel in de plaats Pruske in Slowakye,waar wij op een zondag heerlijk hebben gewandeld

Zo te zien is het hier erg rustig met vragen .gropeten Anneke

• paula

Fijn dat je er weer bent Anneke. Inderdaad, erg rustig de laatste dagen. Iedereen geniet van het rustige herfstweer, geloof ik. Mooie foto trouwens, zucht!!! ;)

Paula

• ann

Welkom weer thuis Anneke. Dat is een adembenemend uitzicht. Zo te zien ook mooi weer daar. Ja, stil is het hier. Iedereen bezig met de opkuis van de tuin en het verzamelen van zaden misschien.

Ann

• martine

Welkom terug in Rotjeknor Anneke!

• Hinke

Prachtig Anneke en fijn dat je er weer bent. Ik ben de laatste niet altijd even fit dus de tuin blijft er even bij en daardoor heb ik hier ook wat minder te melden:-):-)

Maar ook andere leuke dingen kosten tijd. Gisteravond naar een concert van Leonard Cohen geweest in Ahoy, geweldig maar dat betekende veel reizen en organiseren dus vandaag had ik noodgedwongen vrij;-)

Ik hoop dat jij de winter weer wat door kunt!!

groet, Hinke

En voor wie het leuk vindt om even te kijken, ik ben ook maar eens aan het bloggen geslagen, de eerste probeersels:D zijn te vinden op

http://wyldewielde.tumblr.com/

• Viola

Welkom terug in Nederland, Anneke. Ik hoop dat 't een goede winter voor je wordt!

Viola.

• anneke Im

Wat leuk Hinke ik heb het gehoord mijn broer en schoonzus zijn er ook geweest in Ahoy.

Ik heb ook een paar cd,s van hem. De ouders van mijn vroegere oppas kinderen hadden die cd,s al in de kast staan.De cd,s draaide ik altijd als de kinderen lagen te slapen .Vader was muziek docent op het voorgezet onderwijs nu is hij rector.

geeft nog steeds muziek les in de brugklassen.

Je blog ziet er goed uit.leuk om te volgen .succes ermee Anneke

• carla

Hoi Anneke,

Welkom terug in ons kikkerlandje.

Hoop dat je een goede winter hebt.

Carla

• Mike

Heyyyy! Welkom thuis, lieverd. Hopelijk heb je baat gehad bij de kuren, - heb wel regelmatig aan je gedacht.

Op het forum is het rustig idd, denk, dat iedereen eventjes in winterslaap gaat sukkelen na deze vermoeiende zomer vol stormen, noodweer, extreme droogte, extreme regen en andere ellende. Dan is de mistige herfst, zoals nu, een welkome rustperiode. Er moet nu even niks, lekker. Wel vooruitdenken voor volgend jaar, plannen maken, orienteren op veelbelovende nieuwe planten of juist de vergeten soorten.

Denk nog vaak aan die prachtige marsepeintaart met Engelhoeve erop en die overheerlijke appeltaart, gebakken door je lieve man en meegezeuld door jou via allerlei treinen en bussen. We hebben er met z'n allen tijdens het forumtreffen echt van gesmuld (en wij met z'n tweetjes, van wat er van over was!)

Groetjes en welcome back,

Mike

• anja

hallo anneke.

welkom thuis!

net als de anderen hoop ik dat je de winter goed door kan komen.

zo te zien het je mooi weer daar gehad.(mooie foto).

groetjes anja