rhodochiton, voor Jan-Willem

• Mike

Hoi Jan-Willem,

Mijn rhodochitons bloeien nog steeds volop, al is het inmiddels in de kas. Maar ze weten van geen ophouden…

Groeten, Mike

• Jan-Willlem

Hoi Mike,

Het ziet er nog mooi uit. Waarschijnlijk overwintert hij/zij wel in de kas. Heb je al zaad geoogst ? Ik zit er weer ruim in dus we raken niet uit het sortiment.

Groeten,

Jan-Willem.

• anneke Im

Mike en Jan Willem

als jullie zaad over hebben , zou ik graag wat ontvangen . hartelijk dank bij voorbaat. Anneke

• Jan-Willlem

Anneke,

Ik denk dat er wel wat overblijft maar dat gaat pas in januari nadat ik gezaaid heb

zichtbaar worden. Tegen die tijd moeten we maar mailen.

Jan-Willem.

• Mike

Mail me maar je adres, Anneke. Ik heb al behoorlijk veel zaad geoogst, dus je kunt wel wat van me krijgen. (bewaren in de koelkast, goed afgesloten, dan blijft de kiemkracht veel langer goed! Zaaien vanaf half januari).

Groetjes,

Mike

• anneke Im

doe ik Mike en Jan Willem bedankt voor het aanbod .

Leuk kan ik weer wat zaaien

bewaren in een tupperware doosje of papieren zakje?

Anneke

• Mike

ha, in papieren zakje in tupperware doosje in de koelkast.

Mike

• carla

Ach Mike,

mag ik ook wat bij je bedelen? Niet zo veel hoor.

Mijn zaad wat ik had besteld is helemaal niet opgekomen…..

groetjes,

Carla

• jeltje kosters

Kan je ze niet over houden de rhodochitron? Sta me bij dat het me een keer gelukt is, het jaar erop jammer genoeg niet.Ik bracht toen al mijn planten weg naar een kas voor overwintering en weet dus niet wat er veranderd is qua staanplaats, water geven en licht. De stengel was al aardig dik, dus het verbaasde me dat het tweede jaar dat ie dood was. gr Jeltje