moestuin op balkon

• Margriet

Niet alle wiet hoeft in een kas. :-)

Gr. Margriet.

• paula

Zeer zeker niet Margriet. Vrienden van ons zijn fruittelers, voornamelijk appels. Omdat wietkwekers hun gebruikte potgrond kwijt willen en ze dat meestal óók illegaal doen, dumpen ze die potgrond vaak op het perceel van die fruitteler. Vorig jaar had de boer tijdens de nodige controle van zijn bomen, een jonge wietplant tussen zijn appelbomen zien staan (waarschijnlijk door die dumpingen spontaan opgekomen). Ik laat hem een tijdje staan, dacht hij. Toen het plukken van de appels (Elstar) begon, heeft hij hem toch maar verwijderd. De plant was inmiddels ca. 2 meter hoog en breed geworden en stond op het punt te gaan bloeien. Dus, ja, een wietplant kan heel goed in de volle grond. ;)

Paula

• Hinke

Regelmatig lees je berichten dat in een stuk land met mais wietplanten zijn aangetroffen en dan niet een paar, maar honderden:-)

• AS

volgens mij moeten we dit berichtje niet serieus nemen……….het is vast 'n .

• rebelduckie

ok ok , t gaat helemaal off topic , maar dat maakt mij nu ff helemaal niks uit …

idd , er worden in maisvelden o.a. volwassen wiet planten gevonden door de politie … , daar was laatst nog wat van op tv, hebben nu zelfs een mini helikopter met speciale app. en camera's om nog sneller te kunnen opsporen, ze doen het ook met een gewone heli met mensen erin , maar dit schijnt sneller te gaan …

en daar worden idd planten van ruim 2 meter uit gehaald …