kijk, de beuk staat er nog!

• jolanda

zo ziet onze oprit/parkeerplaats er nu uit, morgen komen de stratenmakers en word alles mooi, de beuk is nu goed te zien , gelukkig tóch niet kappen , maar midden op de oprit laten staan , er is nu ruimte genoeg om er omheen te rijden.

• maria

Ik zou er wel een mooie boomkorf omheen zetten.Niet iedereen is voorzichtig met bomen/handig met auto's!!!

Maria

• jeltje kosters

Leuk dat je de foto heb geplaatst. Er is zoals ik zo kan zien, ruimte genoeg er omheen. Dus dat moet lukken. En de boom kan wel tegen een stootje. Succes met je andere plannen, groetjes Jeltje

• Margriet

Ach, reflectortje erop en iedereen ziet dat daar iets staat.

Gr. Margriet.

• paula

Dat idee van Maria is zo gek nog niet!! Vooral als het donker is wordt zo'n reflector snel over het hoofd gezien. Een boom verdraagt veel maar toch lijkt me dat voorkomen beter is dan genezen.

Paula

• Hinke

En een mooie boomkorf vind ik wel erg mooi passen bij zo'n boom!!:-)

• anneke Im

Ik zou het ook doen wat Maria voorstelde ,zeker omdat je hem zelf niet weg wilde doen of verplaatsen .een reflector op de boom staat niet zo mooi .

Een boomkorf staat chique. zeker bij een beuk.prachtige bomen .

Anneke

• jan

Het is nog de vraag als de beuk het blijft doen????

Gezien het op brengen van vulzand en het verdichten van het cunet om de boom toe.

Dit zal niet direct zichtbaar zijn maar na verloop van jaren.

• jolanda

er komt een mooi vierkant om de boom heen gestraat, netjes met trottoirbandjes, daaromheen zal wel een klein hekje komen, mét reflectoren:D!

• maria

Die hekjes zijn vaak zó laag dat je ze vanuit een auto niet goed kunt zien dus zorg er wel voor dat het flink hoog wordt! :)

Maria