crocus

• carla

Ik heb een nieuwtje!

Het is hier zo rustig….

Dat de irissen al boven de grond staan is normaal maar nu zag ik van de week dat de crocussen ook al halverwege zijn!

Hebben jullie dat ook al? Of is het echt een nieuwtje?

Verder ook hier niet veel te melden behalve dat ik niet kan wachten tot het voorjaar is. Ik ben niet zo van de winter.

Ik heb wel gisteren nog wat bloembollen gekocht, was 50% korting.

Groetjes,

Carla

• mw.lutetia

keuk,carla!bij mij komen de eerste narcissen boven de grond.luut

• paula

Hier zijn ook narcissen te zien. Nog geen crocussen.

Paula

• anja

o ik vond het ook al vreemd bij mij kwamen ook al de narcissen boven.

nou ik vind de kerst zo gezellig dan kan ik me helemaal uitleven.

ik ben niet iemand die het uitbundig doet ( al hoe wel) denk ik.

maar als ik klaar ben zal ik wat foto's erop zetten.

ben benieuwd hoe jullie je huis versieren.

groetjes anja

• Brigitte Verkuijl

Dacht dat ik de enige was met afwijkend gedrag vd planten en bloemen… De krokussen staan al half boven, rozen in dikke knop en komen niet uit, fuchsia in dikke knoppen net als de passieflora. O ja de roos maakte nieuwe scheuten aan:? Echt heel raar allemaal en heb net geraniums weggegooid die vol knoppen zaten en maar niet dood gingen. Ze werden wel aardig bruin en sommige blaadjes zwart, zelfs een enkele bloem zat er nog in.

• mw.lutetia

waarom houd je de geraniums niet over?op een donkere en koele plaats,mits vorstvrij ,kun je ze goed overhouden;in maart nieuwe aarde en voila:ze gaan het weer doen.luut

• maria

Ik laat de geraniums gewoon in de grond zitten en maai ze in de lente bij de voorjaarsbeurt.:D

Maria

• mw.lutetia

ik vermoed dat het om de pelargonium gaat.luut

• Brigitte Verkuijl

Dat wilde ik vorig jaar ook doen, alleen toen in januari ongeveer, kreeg ik allemaal vliegjes en ongedierte in de aarde:? Ik had de 4 bakken vh balkon gehaald en op de zolder gezet, ze deden het aardig alleen die beetjes in huis vond ik niks dus heb ze weg gekieperd. Misschien volgend jaar, maar heb geen plaats, volgende winter is de zolder een grote slaapkamer en in de schuur is het niet echt vorstvrij, ja denk rond het vriespunt. Maar alles staat al vol. Is een schuurtje van 2 bij 4 en er staat mega veel gereedschap van Theo in en 3 grote planten van mij en speelgoed vd kinderen er kan niks meer in of uit :D Zucht dan maar een groter huis zoeken en een miljoen winnen, kan ik tenminste een mooie kas er bij aanschaffen of een mega schuur:D

• carla

Wat een herkenbaar verhaal Murielle, hier is ook alles stampvol.

Heb helaas geen zolder of kelder en de schuur staat propvol op te knappen meubeltjes en dingen die zoal in een schuur staan. Ik kan nog net de deur opendoen…..

Ook ik verzucht vaak als ik veel geld win koop ik een groter huis en dan met een kasje erbij. Dat laatste wil ik al zolang…..

Maar ja, dan zal ik toch eerst moeten meespelen in een loterij haha en ach, dromen is ook leuk.

Carla