online kopen

• Hinke

O jee, wat heb ik gezegd:-):-)

Carla, een paar jaar geleden zou ik misschien ook jaloers zijn geweest. Ik heb ooit gedacht dat ik alleen voor meer grond nog wel eens zou willen verhuizen. Maar ik doe de tuin helemaal alleen en ik heb 600 vierkante meter, als je het huis eraf rekent zo'n 450 om te bewerken en dat is meer dan genoeg voor mij alleen:-) Als ik 1600 zou hebben, wat ik ontzettend mooi vind, daar niet van, dan zou ik een gedeelte ‘wild’ moeten laten of proberen er een bloemenweide van te maken, of gras met een robotmaaier, anders zou ik het echt niet redden zonder tuinman of andere hulp. En ach, als we maar genieten van de tuin, dat is eigenlijk het belangrijkste…. toch?:-)

• kleintje

Hinke,

Dank je wel voor de sites. Als mijn stukje tuin klaar is, zal ik er zeker foto's van plaatsen.

En het is niet helemaal in de buurt bij mij (woon op de grens tussen ooststellingwerf en weststellingwerf, maar…als je eenmaal in Friesland woont, vind je veel kilometers niet meer veel om te rijden…..

• Hinke

Bij Steenwijk moet ook een goede kweker zijn maar weet zo even geen naam of link meer, misschien te vinden met wat googlen. En er zijn vast met wat googlen ook nog wel wat kwekers bij jou in de buurt te vinden. Of op marktplaats staat ook nog wel eens wat:-)

En ik woon zo ruwweg tussen Wolvega en Lemmer:-)

groet, Hinke