kuipplanten

• mw.lutetia

sinds een paar weken heb ik heel veel planten donker in een vorstvrije gararage staan;na vannacht schijnt er voorlopig geen vorst meer te komem;ik ga dus al mijn fuccsia's en pelargoniums lekker buiten zetten.ik denk dat ze met name een regenbui en het licht wel erg op prijs zullen stellen.luut

• christine

helaas heb ik door t overlijden van mijn Moeder, eind November, geen tijd en aandacht voor de tuin gehad. Nu hebben al mijn planten in potten en kuipen zonder bescherming in die vorst gestaan. Helaas ook de goudvissen in de houten kuip. Hopelijk zijn ze oersterk, jammer, maar t is niet anders. christine.

• Miepje

Soms zijn er belangrijkere zaken dan je planten beschermen tegen de vorst…..

Sterkte Christine,….

Miepje

• christine

dankjewel Miepje, dat is inderdaad zo. Ze was bijna 94, dus ik heb wel heel lang plezier van haar gehad. Ze was een vrolijke gezellige vrouw en heel lief, dus dat missen we aan de andere kant ook wel weer. Maar we gaan weer verder, dat wilde ze ook . En de tuin komt wel weer goed! Ik heb trouwens ook een goudvis gezien, maar of hij nog leeft??? Hij ligt wel stil, misschien de kou? We merken het wel! gr.Christine.