herkenning

• mw.lutetia

zoals zovele anderen jeukt het in mijn hoofd en handen:verpotten,stekken,zaaien;maar nu ik ouder word,ik ben nu ruim 68,kan ik jullie wel vertellen dat het loont om nog een week of zes te wachten:de lichtintensiteit is nog teweinig.ook zaailingen krijgen nog teweinig licht.luut

• christine

jaja, ik ben ook 68 en inderdaad: het begint alweer te kriebelen!! Het viel mij mee, hoe de tuin toch best wel goed (voor zover ik het nu kan beoordelen), die zware vorst heeft doorstaan! De Klimroos heeft alweer kleine rode puntjes! Ben benieuwd!! gr.Christine.

• Miepje

Ik ben ‘pas’ 34 maar ook hier kriebels hoor!! :D

*D Miepje

• Katinka

Ik heb vandaag “gekwartet” met mijn zakjes zaad en…. ze weer netjes opgeborgen. Die mogen nog even wachten als ik jouw raad opvolg. Ik ga mijn best doen :D:D.

• maria

Het kan nog heel hard gaan vriezen hoor!Dus ik laat alle planten- en tuinwerken nog maar even liggen en vermaak me met lezen, handwerken, kasten opruimen en mensen bezoeken.

Voor zaaien is het i.h.a. nog veel te vroeg: weinig licht en warmte, dus miezerige en slungelige plantjes. Alleen zouden binnenkort de tuinbonen gezaaid mogen worden, maar ik heb geen moestuin meer.:)

Maria

• Hinke

En ik heb de druif en Wisteria gesnoeid, klinkt heel wat maar stelde niet veel voor want het zijn nog jonge planten:-) En ik had graag onkruid geplukt en planten willen verplanten maar de grond is nog bevroren dus dat wordt nog niks.:-(

Hinke.

• jolanda

ik heb ook de kriebels:D!, wij zijn in oktober verhuisd naar een boerderijtje met veel grond(ruim 1 hectare) er zit een mooie tuin om, maar ik heb geen idee wat erin staat , ja sommige struiken ken ik wel , maar wat voor kleur zullen al die rhododendrons krijgen ? en de azalea's? en zitten er bollen in de grond? ik wou dat het mei was