Stil

• paula

Wat is het stil op het forum!!! Is iedereen al druk met plannen maken voor het nieuwe groeiseizoen? Zijn er al zaden gezaaid? Zelf moet ik nog beginnen. De zaadjes voor tomaten en paprika liggen klaar. Vind het wel nog wat vroeg voor bloemen.De Wisteriazaden durf ik nog niet in de grond te stoppen. Ben trouwens erg benieuwd of dat wat wordt. Ze zijn wel erg plat, terwijl de peulen dik genoeg waren. Misschien toch te vroeg van de plant gehaald. Dit jaar wil ik ook eens proberen of het zaad van een watermeloen die ik vorig jaar gegeten heb, zich tot vruchten willen ontwikkelen. Denk wel dat we dan een heel wat betere zomer moeten krijgen als die van 2008.

Paula

• anneke Im

Ik heb deze nu gezaaid staat lekker in de venster bank .

zie nog niets hoor!!

Anneke

• Mike

Bij mij komen ze al op Anneke, na precies 10 dagen.

Mike

• anneke Im

Mike ik heb woensdag gezaaid 14 januari .Wacht rustig af .heb het gedaan zoals jij schreef .

Ik zie ze al bloeien in mijn hanging basketin mijn dromen ..Anneke

• karin

leuke plant is dat zeg…hoe heet deze??

Ik ben begonnen met het schoonmaken van mn kasje,was ik al een tijdje niet ingeweest,dus de tomatenplanten eruit..ook de artisjokkenplanten zagen er zielig uit. hopelijk overleeftie het wel.. alhoewel ik buiten prachtige bloemen had aan de artisjokken had en in de kas niets..

heerlijk om weer bezig te gaan.. maar zaaien…is dat niet errug vroeg nog? volgens mij ben ik vorig jaar pas in maart begonnen of???

• de Haan

Karin, het is een Rhodociton