Ik zit te denken of het niet iets is om voor mezelf iets te beginnen met tuinen. Het zij tuinen ontwerpen, met beplantingsplannen en anderzijds een tuinonderhoudsbedrijfje. Ik vind het heerlijk om in de tuin bezig te zijn en het maakt me super happy. Weet je wat het gekke is?Ik heb alleen vroeger als 18 jarige bij een kwekerij gewerkt, scheuren, delen en potten van planten. Verder woon ik zowat in Borghuis (tc in Deuriningen) en De Border (Delden) en heb door mede jullie zo veel kennis en zelfvertrouwen opgebouwd dat ik hier sterk over na denk en het eigenlijk al heel graag 2 jaar wil…
Hebben jullie nog valkuilen waar ik voor moet opletten??? Waar ik me nu in alle enthousiasme op vergaloppeer? Ik zal dan mijn eigen baan van 17 uur moeten opgeven ben ik bang omdat anders ik geen tijd voor de kinderen heb. Als ik een klus heb zal ik dan oppas moeten regelen en ontwerpen kan ik thuis natuurlijk.
Hebben jullie nog tips voor me?
Al hoewel mijn tuin heel simpel is vinden mensen het mooi en vragen ze me vaak om advies met planten en kleuren en of ik met ze wil meegaan:D erg leuk natuurlijk en zelfs of ik een voortuin wil ontwerpen voor ze.
Hoezo mega enthousiast???