fijn weertje

• jolanda

tjonge wat was het vandaag geweldig weer, ik kon het echt niet laten hoor, heb de vakken aan de zuidkant van het huis schoongemaakt, hier staan allemaal bodembedekkers in, ik dacht “dat moet kunnen”:D!

• carin

Ja, gisteren was het inderdaad heerlijk weer, het rook al een beetje naar lente. Vandaag is het helaas stukken minder, erg nat hier.

En wat schoonmaken betreft: daar moet je niet zo precies in zijn. Je kent zelf de situatie het best. Ik doe ook niet mee aan die regels van: geen rozen knippen voor half maart etc. Ik kijk naar de situatie van de plant en naar de weersverwachting op langere termijn en pas daar mijn snoeiplannen op aan. Carin

• Katinka

Ik moet het altijd van mijn schaarse vrije tijd hebben, dus áls het mooi weer is, dan ga ik ook aan de slag :). Heerlijk toch! Ik doe ook steeds elke keer een klusje, als ik moet wachten tot het voorjaar, moet alles tegelijk. Jammer dat het vandaag regent, ik zie ook nog wel wat ‘klusjes’ als ik uit het raam kijk.

• theo

Vandaag was het hier ook prijs, heerlijk gewandeld over het strand van Ameland. :)

De tuin, over een paar weken graag. ;)

• Hinke

En ik had vanmorgen eindelijk een half uurtje tijd voor de tuin, alleen wat onkruid geplukt maar wat is dat heerlijk!! Vanmiddag is de wind erg koud en ben ik alleen met de hond buiten geweest, daarna lekker met een boek op de bank:-) en even achter de pc dus:D:D