nieuw

• ria

Hallo allemaal,

Ik lees al meer dan een jaar mee op het prikbord en ik vind het tijd worden dat ik me nu ook maar eens ga mengen in de soms zeer verhitte discussies. Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Ria, 67 jaar oud, getrouwd, twee kinderen en zes kleinkinderen. En natuurlijk ben ik een grote tuinfanaat. Ik woon heel landelijk in Noordholland, ik heb een grote tuin van 2800 m2, met een moestuin, boomgaardje, vijver, kas, en verder mooie bomen, struiken en veel vaste planten. Ik vind het heel leuk om zo veel mogelijk zelf te zaaien en te stekken. Op bepaalde tijden woon ik zowat in de kas. Ik ruil veel zaden, ook internationaal. En jullie zullen begrijpen dat mijn handen alweer jeuken om te gaan beginnen.

Ik heb het idee dat ik jullie al een beetje ken omdat ik al zo lang meelees, maar ik hoop dat ik van nu ook een bijdrage kan leveren aan dit geweldige prikbord.

Groeten van Ria.

• anneke Im

leuk Ria en ook welkom iik ben hier ook al een paar jaren vanaf 1999..het is altijd gezellig samen de zelfde hobby wat wil je nog meer.

groeten Anneke

• paula

Ohh Ria!! Wat een ruimte. Geweldig. Hou je dat allemaal zelf bij of heb je hulp van man, kinderen en kleinkinderen. Petje af hoor.

Paula

• Margriet

Hoi Ria,

Welkom!

Ik zit ook in NH, in de buurt van Alkmaar.

Wat heb je een heerlijk stuk grond!

Groeten, Margriet.

• anja

hallo ria.

van harte welkom op deze pagina. hoezo verhitte discussies hier laten we elkaar in elkaar's eigen waarde en hebben het heel gezellig met elkaar okee er gebeurd hier wel eens wat maar als volwassen mensen moet je dat gewoon kunnen uitpraten en hier kan je gewoon je zelf zijn.maar even terug te komen op je schrijven.leuk dat je zoveel plezier in het tuinnieren hebt.oeps en als ik het zo lees woon je ook prachtig. ja daar hebben we allemaal last van dat onze handen jeuken om weer in de tuin te beginnen. maar we moeten allemaal geduld hebben.

maar het is leuk je hier te mogen begroeten en hopelijk krijgen we eens te zien hoe je woond. ik ben altijd nieuwschierig hoe mensen hun tuin hebben.

groetjes van anja

• martine

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd… wat een geweldige lap grond heb je zeg!

• ann

Ria ook van mij een hartelijk welkom op deze prikpagina.

Nou , dat is nog eens een stukje grond heerlijk om je daar in uit te kunnen leven.

Ann

• Goof

Welkom Ria en laat optijd je wat van je horen ,

Goof

• kuuk

Hallo Ria,

Leuk dat voorstellen en welkom. Kom maar lekker veel prikken hier want volgens mij is er nu weer een ervaringsdeskundige bij. Zelf, als echte amateur-tuinier, ben ik heel blij met dit prikbord omdat je hier altijd zo goed advies krijg. Ik hoop dus dat je toch nog wat tijd over hou om hier langs te komen, want zo'n grote tuin….. pfff…. dat zal menig uurtje vergen.

• bert

Bert heet je ook welkom. Dat van wonen in de kas komt me erg bekend voor.

Vooral de manden maart en april weet mijn vrouw me precies te vinden. In de kas. Groeten boerderij bert.