gezaaid

• mw.lutetia

zojuist heb ik een aantal zaden gezaaid,van zowel kuip-als tuinplanten;oa:cherrytomaatjes en cosmea,salvia's en asclepias.nu liggen er nog zaden die wat harder zijn in warm water in een thermoskan te weken;ik kan die dan morgen poten;ik vind het altijd zo'n heerlijk werk!luut

• paula

Vanmorgen heb ik de Wisteriazaden die ik van Teuni kreeg gezaaid. Ben benieuwd of het wat wordt. De zaden heb ik zo lang mogelijk in de peul gelaten maar zijn toch vrij plat. Hopelijk waren ze niet te vroeg geoogst. Ook heb ik puntpaprika gezaaid en ik had laatst een Ugli gekocht. Die was vergeven van het zaad (nog nooit eerder zaden in een Ugli gehad) die zitten ook in de grond. Dat je daar, áls ze al kiemen, geen vruchten aan mag verwachten, weet ik. Het is een citrusvrucht en moet dus geënt worden. Maar alleen het proberen vind ik al leuk.

Paula

• bert

Ook vanmiddag veel gezaaid, ongeveer 20 soorten van alles wat. Voor het eerst in koffiebekers gezaaid in cocopeat op advies van de tuinkabouter. Een deel is trouwens zaad van haar site. Misschien te vroeg maar ik was altijd te laat met zaaien. Moge het weer meewerken. Hoewel het in de koude kas toch al 20 graden was. Maar die koude nachten!!!. boerderij bert.

• Teuni

Ik ben benieuwd Paula. Ik ga het ook maar weer eens proberen. We houden elkaar op de hoogte?

gr. Teuni

• paula

Zeker weten Teuni :):)

Paula