eindelijk tuinweer

• Hinke

Vanmiddag wat oude aardbei planten verwijderd en daarna nog op de tuinbank even van de zon genoten:-)

• Margriet

En welk boek ligt daar? :-) M.

• Hinke

Perlmann's zwijgen van Pascal Mercier en ik heb hem net uit:-)

Hinke.

• kitty

En dat plaid zeker zelf gehaakt?? Ik las op je site dat je die leuke “blokken” aan het breien bent…goed hoor.

Groeten,

Kitty

• Hinke

Inderdaad zelf gehaakt, als het geen tuinweer is moeten we toch wat doen:-)

groet, Hinke

• Manda

Ik kon het gisteren niet weerstaan en heb wat violen gekocht……

• theo

Ik ben nog niet begonnen, en lag nog ijs op de sloot. Wel heelijk gewandeld over het strand, gister.:)

En nu alweer een witte hoed, hier.

Veel sneeuw gehad in februari, dit is al de 5e keer dat het wit is, als ik de gordijnen opendoe.

• ria

Hier in Noordholland ook nog een dichte vijver en dichte sloten. Wel prachtig weer gisteren, zodat ik dacht: ik ga eens wat in de moestuin doen. Maar de grond was veel te nat, dus dat ging jammer genoeg niet door. Toen ben ik de kas maar een beetje gaan opruimen om ruimte te maken voor de vele potjes met zaailingen die binnenkort een plaatsje moeten krijgen.

Ria

• Margriet

Heerlijk, lezen…

Ben nu bezig met “de kathedraal van de zee”, schrijver weet ik zo even niet.

Barcelona in de Niddeleeuwen. Prachtig boek maar wel hard, zielig.

Nog even en helemaal geen tijd meer om te lezen dus ik neem het er nog even van.

Je deken is inderdaad prachtig, haken is weer helemaal hip. Mooi hoor!

Gr. Margriet.

• Miep

inderdaad nog te koud en te nat om echt wat in de tuin te doen. De prei in de moestuin zat nog vastgevroren.

We hebben even in de tuin kunnen zitten, maar het is al snel weer koud. En vandaag weer wit.