eindelijk tuinweer

• Hinke

En hier nu ook even geen tuinweer meer. Momenteel natte sneeuw, nou ja kan ik mooi weer aan een nieuw boek en wat brei/haak werkjes beginnen:-) Ik had jaren niet gebreid of gehaakt maar sinds een paar jaar vind ik het weer heel leuk om te doen, als je ziet hoeveel patronen er tegenwoordig ook op internet staan, prachtig:-):-)

En dat wisselen we dan af met lezen maar dat doe ik ook graag buiten in de tuin. Dit jaar me toch voorgenomen om alleen het noodzakelijke onderhoud in te tuin (proberen) te doen en niet te veel grote dingen te plannen en of te veranderen. Maar je weet maar nooit, we zien wel hoe het loopt. Eerst maar wat meer zon!!!;-)

Hinke.

En violen heb ik vorige week gehaald.

• viool

En dat kussentje, had je dat ook uit het Kerstpakket?

Ik heb precies dezelfde 2 stuks.

Viool

• boerderij bert

En ik heb precies hetzelfde gedaan als Ria. Hier ligt nog ijs op de vijver en de grond is nog niet ontdooid. Kas opgeruimd en potjes grootte bij grootte in een paar kratten gedaan. Op het ogenblik sneeuwt het met dikke vlokken en ik ga maar een bakkie doen. Boerderij Bert

• Hinke

Viool, dat is lachen, inderdaad kerstpakket o.a. 2 kussentjes:-)

Hier is ondertussen het ijs weer uit de regenton, maar het is vies grijs weer.

Hinke.

• ann

Nog niet veel gedaan in de tuin is nog veelste nat en op sommige plaatsen ligt nog een beetje ijs. Wel de zaden uitgezocht die ik wil zaaien.

Op het moment valt er natte sneeuw hier in Limburg.

Ann